Nakomelingen Verdi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LovingSonja

Nakomelingen Verdi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 17:24

Hallo iedereen,

Morgen ga ik mijn nieuwe paardje ophalen.
Het gaat hier om een net 4-jarige, 1.60m merrie (Verdi x Libero H x Lucky Boy xx)

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die een afstammeling van Verdi bezitten en zo ja, hoe die nakomelingen het doen, hoe is het karakter? (aangezien het nog een jonge hengst is) en natuurlijk ben ik ook benieuwd naar nakomelingen van Libero H en de ervaringen met deze paarden.

Ik zou het erg leuk vinden om middels jullie beschrijvingen en/of foto's mijn paardje te kunnen vergelijken met die van jullie!
Bij voorbaat hartelijk dank!

Groetjes, Floor.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:17

Ik ken toevallig een hengstveulen van Verdi, uit een merrie met Lucky Boy xx in de afstamming.
Tuurlijk is ie nog jong, maar hij is een bijdehand, open, humoristisch veulen. Laat zich makkelijk aanraken. Lijkt me vrij ongecompliceerd.

Hij heeft een erg lekker bekkie ;) , bouw kan ik nu natuurlijk nog niet echt iets over zeggen.

http://www.esbistables.nl/Faberge%20of%20Esbi.htm

Gefeliciteerd met je paardje. Ik zou heel graag wat foto's zien :)

Eliza_18

Re: Nakomelingen Verdi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 17:23

Ik heb een jaarling merrie uit een Verdi x Numero Uno erg leuk brutaal ding.De moeder was ook in ons bezit een erg lieve merrie dol op aandacht maar liet goed merken wat ze wel en niet wou!
Succes met je nieuwe paardje!