Keiharde mond, absoluut niet Dressuurmatig te rijden, maar dat veulen liep dus wel super
Wat vinden jullie van die combinationne?? Was echt een heel mooi beestje om te zien, net een witte fries! (moeder was een schimmel) alleen wat smaller.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Keiharde mond, absoluut niet Dressuurmatig te rijden, maar dat veulen liep dus wel super
Wat vinden jullie van die combinationne?? Was echt een heel mooi beestje om te zien, net een witte fries! (moeder was een schimmel) alleen wat smaller.. 
Citaat:Op 2001-07-31 13:15, schreef lein:
Wij hebben ook een kruising van een fries en een draver op de manege. Echt een mooi paardje om te zien. Heel elegant. Maar ze loopt echt als een draver erg appart om daar op te zitten![]()
Maar ja, nu doen we fijn andere dingen, en ik moet toegeven, dat we betere maatjes zijn geworden.. Inmiddels hebben we ook al heel wat meegemaakt.. Die hk dus, 2 X bijna dood.. (heeft heel vast gelegen in de sloot.. Ik was natuurlijk helemaal in paniek.. "Waarom rijdt die brandweer nie wat sneller?? Waarom heeft ie geen sirenes aan?? Waar blijijijven ze nouhou??") dat soort dingen.. Navy is namelijk niet echt handig.. En ja, met ook zo'n onhandig baasje.. wil dat nog wel es problemen geven.. O, sh*t, ik raak een beetje off topic.. Vergeef me!