Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superwoman schreef:Zou ik wel eerst proberen om te kijken of hij dat accepteerd en niet door de draad heen wil
Mister01 schreef:maar op de weide castreren en dan echt net voordat ze eraf moeten, zou dat wat zijn?
echt 2 weken voordien ofzo??
of zou hij dan ook door die anderen te pakken worden genomen??
Mister01 schreef:@ Nagano: ik zou het ook nu kunnen doen, maar nu heb je van die beestjes allemaal, dus niet echt schoon te houden.
en ik weet ook niet hoe de rest op hem gaat reageren, wordt hij verstoten of vinden ze hem nog wel leuk??
Mister01 schreef:ze zijn maar met zijn vieren, en hij staat geloof ik een beetje in het midden.
hij wordt gecorrigeerd en corrigeerd ook weer. soms een beetje moeilijk te zien, en volgens mij wisselt het ook wel eens.
ik zal het er ook nog wel eens met de opfokeigenaar over hebben, wat hij denkt dat de beste oplossing is.
vind het maar moeilijk hoor.
je kijkt er zo lang naar uit dat je weer echt wat met je paard kan gaan doen, en dan opeens is het al zo dichtbij en moet je nog een aantal dingetjes regelen waar je even niet aan had gedacht!!! hihhi