Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moes schreef:Bedankt Vadisha!
Ik vind het ook jammer dat er zo weinig over te vinden is... Fokt goede nakomelingen begreep ik....
Weet iemand aan welk dekgeld ik moet denken bij deze hengst? Is dat ergens te vinden?
Moeni11 schreef:VOlgens mij is dat al weer 2 jaar geleden. Ik vind het ook jammer dat je al een hele tijd niets van hem en zijn nakomelingen hoort.
Het was een knap paard als 3 jarige, echter wel met de nodige op en aanmerkingen op het achterbeen gebruik,
Elisa2 schreef:Vooral een krachtig,actief ondertredend achterbeen welke niet te lang is als je het mij vraagt.Santano zelf ging erg wijd achter als jong paard en op zijn afstammelingenkeuring hadden veel veulens een beetje een gezonken rug en waren het voor de rest aansprekende veulens maar wisselend en niet erg bijzonder.
zeanine schreef:malibu4ever schreef:Wij hebben er ook een keer bij gedekt, viel mij niet mee. Je ziet ook weinig nakomelingen op de keuringen en wedstrijden.
Wedstrijden?? Volgens mij kunnen de eerste nakomelingen pas dit jaar in de sport verschijnen. santano is niet van de S jaargang hé, maar is jonger