Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kempkes schreef:He,
Ik wilde ook graag mijn veulen dicht bij huis, maar heb geleerd dat het niet opweegt als die niet goed verzogt is. Mijn veulen is toenertijd naar Stal huustede in Aalten gegaan. En mijn volgnde veulens als die er weer komen gaan regelrecht die kant op.
Die mensen hebben echt een passie voor paarden, elk dik been of wondje wordt verzorgd. Zelfs nachts gaat het vrouwtje wel is bij ze kijken of alles goed gaat met de nieuwelingen. Echt een aanrader en daar krijg je zeker geen spijt van. Overigens ook niet extreem duur.
Rytir schreef:Ik lees ook even mee, ik ben ook opzoek en de opfok waar ik mijn oog op heb laten vallen is al vol (nigtevecht). Ik zoek ook een beetje in de richting utrecht/ maar ook noord holland.
Rytir schreef:@ Covergirl, nog nooit van gehoord! Bedankt!
Ik zoek echt iets in de buurt zodat ik om de week een kijkje kan nemen bij Mac. Ik ben erg voor opfok (w.b. ontwikkeling) maar ik heb het nu een stuk of 4/5 keer flink fout zien gaan, en dat waren echt niet de minste bedrijven! Een ongelukje zit in een klein hoekje maar ben stiekem toch een beetje een controlfreak!
Kempkes schreef:Echter vind ik Nigtevecht niet echt iets, paarden worden daar niet persoonlijk aandacht aan gegeven. Komen niet veel in handen en ze zijn zelf bang voor ze. Mijn hoefsmid is daar ook geweest en kan dit bevestigen. Dus dat is geen aanrader.