Welk adres kwpn voor aangetekend versturen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Welk adres kwpn voor aangetekend versturen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 16:55

Er zijn vast een aantal bokkers met ervaring hier.

Ik wil belangrijke post, aangetekend versturen naar het kwpn.
Moet ik dit doen naar het postadres (postbus nummer) of bezoekersadres (gewoon adres)?
Ik bedoel, een postbus zal geen handtekening zetten.
Waar verzenden jullie aangetekende post naartoe?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:01

Postbus wordt óf bezorgd op het werkadres en dan moeten ze ook gewoon tekenen voor dergelijke post. Of het kan worden opgehaald en ook dan krijgen ze het pas mee na tekenen.

Dus aangetekend naar postbusadres kan prima. Ik gok dat het bij het kwpn wordt bezorgd. Kleinere bedrijven kiezen eerder voor zelf ophalen bij het postkantoor/agentschap.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:05

Kan ik een aangetekende brief of pakket versturen naar een postbusadres?
Ja, dit is mogelijk. De geadresseerde vindt dan een kaart in zijn/haar postbus dat er een aangetekende zending of pakket verkrijgbaar is bij de balie. Op vertoon van een legitimatiebewijs of machtiging wordt de zending uitgereikt.

Bron: tntpost.nl

Ik zou alleen toch zelf voor het bezoekadres kiezen, dan wordt het in ieder geval gelijk aangenomen.
Als het heel belangrijk is, is het misschien slim om aangetekend met handtekening retour te sturen.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:13

Ik stuur vrijwel alles aangetekend met handtekening retour naar hun postadres. Krijg het ondertekende blaadje altijd keurig na 2 werkdagen terug van de TNT dus dat zal wel goed zitten ;).

pajidin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:23

Je kunt het gewoon naar de postbus sturen. Postbode brengt de aangetekende stukken naar kantoor waar ze afgetekend waren bij ontvangst.