Ik ben in het bezit van een 2-jarige Quarter merrie. Haar moeder is bekend dat is Bea Pretty Girl gefokt in Amerika. Volgens het papier van Bea is zij voordat ze bij de huidige eigenaar kwam in het bezit geweest van mevr. A. Bergman-Camp uit Weert. Ik probeer haar op te sporen omdat Bea door de huidige eigenaar drachtig is gekocht. Het veulen dat hieruit is gekomen is nu in mijn bezit. De vader is onbekend. Het schijnt dat Bea in Limburg op een ranch heeft gestaan en daar is gedekt. De ABC ranch is hierbij genoemd. Kan iemand mij helpen om erachter te komen hoe ik in contact kan komen met de eigenaren van de ABC ranch dan kunnen zij mij wellicht verder helpen.
Deze bestaat al even niet meer.... De eigenaresse van toen heeft nog wel Incrediblue Too in haar bezit (zie genoemde link). Zij zal je idd wel verder kunnen helpen
sliding
Geplaatst: 05-08-10 14:23
Bea pretty girl heeft inderdaad op de ABC Ranch gestaan.
Mijn merrie had haar ook als moeder en mij is toen vertelt dat, toen deze merrie (bea pretty girl) uit Amerika is gekomen ze drachtig was van mijn merrie, en dat was nu 7/8 jaar geleden.
Die mensen zijn toch al een jaar of 2 a 3 geleden vertrokken naar het buitenland? Ik ben er 3 jaar geleden geweest om te kijken naar een jaarling en toen stond het huis te koop en ik denk dat het een half jaar later was dat ik hoorde dat ze waren vertrokken naar het buitenland. Volgens mij is het toen niet verder gezet in het buitenland en zijn de meeste paarden verkocht maar ik kan me vergissen en dat ze nu op hun nieuwe stekkie wel verder zijn gegaan.
spatter
Geplaatst: 18-08-10 14:50
nee, hoor incrediblue too staat er nog steeds met wat merries zelfs het bord ABC ranch staat nog (verschoten welleswaar) langs de weg advertentie is ook recent