wie heeft er hier ervaring met het berijden van een hackney ik heb zelf een hackney gehad en wil graag meer over het berijden van dit ras weten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LadyJane schreef:Ik rijd een halve hackney. Een kruising Shire-Hackney. Apart he? Hij wil altijd werken, maar heeft echte hackney handicaps.... hij kan bijv. de 'draai-om' en 'ren-weg' behoorlijk goed! Maar ik krijg hem steeds beter aan me hulp en het komt wel allemaal goed hoor! Een super paard is het! Met hele mooie gangen!
lovergirl"]
[quote="LadyJane schreef:Ik rijd een halve hackney. Een kruising Shire-Hackney. Apart he? Hij wil altijd werken, maar heeft echte hackney handicaps.... hij kan bijv. de 'draai-om' en 'ren-weg' behoorlijk goed! Maar ik krijg hem steeds beter aan me hulp en het komt wel allemaal goed hoor! Een super paard is het! Met hele mooie gangen!

Miss_Petit"]
[quote="lovergirl"][quote="LadyJane schreef:Ik rijd een halve hackney. Een kruising Shire-Hackney. Apart he? Hij wil altijd werken, maar heeft echte hackney handicaps.... hij kan bijv. de 'draai-om' en 'ren-weg' behoorlijk goed! Maar ik krijg hem steeds beter aan me hulp en het komt wel allemaal goed hoor! Een super paard is het! Met hele mooie gangen!

wel op onze site, www.benjero.tk
het zijn wel spaciale karakters die paardjes maar ik vind ze best geweldig
maar dat mag dus niet.