wat heb je allemaal nodig voor springen?
springschoenen? speciale peesbeschermers? voortuig? en veiligheidsdingen?
groetjes Imke
alvast bedankt voor te reageren!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Imketebaerts schreef:kijk is om je heen, of je iets ziet waar hij van kan schrikken, als je niks ziet dan probeer je het nog een keer, als hij het goed doet geef hem dan ook een beloning en misschien heeft hij meer hulp nodig dan , heeft hij misschien ergens last van?
ik weet het anders ook niet, ik ben geen expert.
succes er verder mee;)
weet jij wat ik daarvoor nodig heb?
gr,
andereas19 schreef:Imketebaerts schreef:kijk is om je heen, of je iets ziet waar hij van kan schrikken, als je niks ziet dan probeer je het nog een keer, als hij het goed doet geef hem dan ook een beloning en misschien heeft hij meer hulp nodig dan , heeft hij misschien ergens last van?
ik weet het anders ook niet, ik ben geen expert.
succes er verder mee;)
weet jij wat ik daarvoor nodig heb?
gr,
nou dat is nou het moeilijke hij schrikt van mannen en gewoon van verschillende dingen tractors wat langs hij heen komt alles
ik gebruik alleen peesbeschermens ik spring ook niet zo vaak en ook heel afentoe een wedstrijd maar dit jaar niet springen moet eerst beter gaan
shetties schreef:Mijn pony heeft peesbeschermers (en strijklappen, rondom de kogel), voortuig, vzh zadel en heel soms springschoenen om.
verder niks bijzonders...
Een haflinger heeft echt niet een andere behandeling nodig als het gaat springen hoor