Op de website www.kwpn.nl kan je alle informatie vinden ook over de bovenbalk en onderbalk.
Jammer dat ze geen ster is geworden! Net te weinig punten. Is ze wel prok gekeurd?
We komen elkaar volgend jaar vast wel tegen op de wedstrijden!
Succes ermee!
JOS__
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-10 23:35
Dankje!
Ja ik snap dat niet helemaal hoe het zit met ster en niet ster, de fokker waar ze nu staat probeerde het me nog uit te leggen maar ik ben het hele verhaal al weer vergeten Over de Ibop of M starten en dan ster ofso, ik weet het niet meer?
En ze is nog niet prok gekeurd.
Super bedankt voor je berichtje en het lijkt me super leuk om je volgend jaar te zien op wedstrijden!
Zooist
Geplaatst: 19-07-10 07:50
Om ster te worden moet ze voor exterieur minimaal 70 punten hebben en voor beweging minimaal 75.
Daar heeft ze dus te weinig punten voor. Als je nu een aanlegtest doet van het KWPN bestaat de mogelijkheid dat als ze de proef haalt, dat ze dan ster wordt. Over deze test moet je trouwens niet te lint denken want eer is slechts een handje vol dat dit haalt.
Als ze dat gehaald heeft kan je verder gaan denken. Dan zou je opnieuw naar de keuring kunnen voor een gooi te doen om voorlopig keur te worden. Dan moet je opnieuw naar de keuring. Als ze voorlopig keur is kan je Z2 +winst om definitief keur te worden.
Prok erbij en ze wordt elite. Maar als ze op de keuring geen ster geworden is, wordt dat wel wat moeilijk.
Heb je haar nu laten keuren (röntgen). Kan je gelijk prok certificaat aanvragen bij het kwpn.
De stap en de galop moeten goed zijn. De draf kan je zelf nog wel aan sleutelen.
Wat is nou Voorlopig ster??? Dat bestaat helemaal niet. Ze is gewoon geen Ster geworden op de keuring en heeft een rontgenologische bemerking. Waarom wordt ze dan te koop aangeboden als fokmerrie??? Ik snap sommige mensen echt niet...
NatasjavE
Geplaatst: 22-07-10 15:08
Er staat toch niet dat ze een rontgenologische bemerking heeft? (Of lees ik ergens overheen) Er staat dat ze nog niet geprokt is.
Wendy1978
Geplaatst: 22-07-10 15:11
NatasjavE schreef:
Er staat toch niet dat ze een rontgenologische bemerking heeft? (Of lees ik ergens overheen) Er staat dat ze nog niet geprokt is.