Het kleine broertje van Barclay

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Het kleine broertje van Barclay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:30

2 weken geleden heeft Little weer een prachtige zoon gekregen uit dezelfde hengst als vorig jaar; AVS hengst Bayro.
Ook deze is bruin maar verschilt verder nogal van Barclay, is hij veel forser van bouw en een flinke knoeperd. Of hij schimmel gaat worden ben ik nog niet helemaal uit, ik kan nog niet iets duidelijk aanwijzen waarom.
Hij is wel al lekker ondeugend en leeft zich flink uit op Barclay die het eerst allemaal maar goed vind maar zodra hij aanstalten maakt om mee te gaan spelen maakt meneertje zich als een haas uit de voeten.

Op de foto's is hij alweer 2 weken oud, de foto's van de bevalling heb ik nog steeds niet gekregen van mijn zusje :(

Hij heeft trouwens nog geen naam, Grizzly was de eerste gedachte als hij schimmel zou worden maar dat weet ik dus nog niet zeker. Suggestie's zijn dus nog welkom.

Zo kwam hij me begroeten;
Afbeelding
Afbeelding
En een stukje gras erbij gegeven dus dan komt van rondjes rennen ook niet zoveel meer;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 16:56

Wat een schattig koppie heeft hij! Gefeliciteerd!!

anneliesdj

Re: Het kleine broertje van Barclay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 11:04

Dankje!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 12:28

Wat een leukerd!!! lekker aan t scheuren met dat eigenwijze hoofd ;)

gefeliciteerd nog!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 12:40

Ja hij is heel verwaand, loopt een heel eind bij mama weg, tot in het andere weiland (we hadden twee weide's verbonden met smal pad ertussen), hinnikt dan naar mama 'kom je nog' zonder te kijken loopt ie door, hinnikt nog eens en als hij mama dan nog niet hoort (die negeert hem gewoon) kijkt ie maar eens waar ze blijft, hé ze loopt gewoon de andere kant op, hinnikt nog een keer half paniekerig en rent dan als de brandweer naar mams, in rengalop door de haakse bocht in het verbindingspad, krabbelend om overeind te blijven en als hij dan bij mam is gaat het staartje omhoog en loopt ie heel verwaand om d'r heen te showen, alsof het er allemaal bij hoort :+

unner

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:00

Schattig veulen! Foto's zijn wat veraf, maar zo te zien geen ''Grizzly'' (kan ook geen ik-word-een-schimmel-herkenningspunten ontdekken)...

Succes met het bedenken van een naam!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-10 02:03

Nee dat dacht ik ook al.
De eerste dagen vond ik wel dat hij grijze beentjes had maar dat is nu helemaal bijgetrokken tot bruin.
Enige waar ik nu nog schimmel in zou kunnen zien zijn de lichtere haartjes in zijn staart maar dat is ook niet ongewoon bij een bruine.

Ik ga van de week nog wat betere foto's maken, hij is er nog niet helemaal van overtuigd dat wij mensen niet eng zijn, als je laag blijft komt ie wel bij je staan maar aan hem zitten vind ie nog niet zo'n succes.
We hebben dus nog wat werk te doen :P

jaba26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:33

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de naam!