Ik ben nieuw hierzo en wilde dit even met jullie delen

We gaan verhuizen zodat de pony van mijn zusje bij huis kan staan, maar het verwende zwijntje kan niet
alleen staan. Oplossing; een paardje erbij

Yfke, ons verwende zwijn:

We zijn dus al weken op zoek naar een tweede pony. We hebben gekeken voor shetlanders, maar ik wilde eigenlijk
een paard waar ik ook nog wat mee kan. Uiteindelijk kwamen we uit op de Tinker.
Hup weer op zoek en na weken rond gekeken te hebben kwamen we uit op een prachtige merrie van 3 maanden oud.
Haar naam is Vivia:

We mochten gelukkig al een week later gaan kijken en we waren meteen helemaal verliefd. Haar moeder is een haflinger en haar vader 100% tinker. Mevrouw krijgt een cross-breed pedigree mee.
Toen we bij haar waren moesten we de stal van een andere merrie in om bij haar te komen. Die merrie was net de dag ervoor bevallen
van een te schattig veulen, met twee super mooie blauwe ogen.
De eigenaar zei dat we haar nog niet mochten aanhalen, want mama was beschermend omdat de kleine 20dgn te vroeg geboren was.
Ik negeerde het veulen dus en richtte mijn aandacht op Vivia. Opeens voelde ik een duw in mijn rug en toen ik me omdraaide bleek
het dat kleine meiske te zijn. Ze was heel gek aan het doen maar kwam op een gegeven moment heel rustig bij me staan. Ik mocht haar
helemaal knuffelen en ook mama had zoiets van, je doet maar.
De dag ervoor had iemand mij een verhaal verteld over de naam Summer. Een super mooi verhaal wat nog steeds in mijn hoofd rond doolt.
Na een tijdje knuffelen vroeg ik de fokker hoe het merrietje heette en haar naam bleek Summer te zijn.
We hebben op dat moment besloten beiden veulens te adopteren!
Summer is uit 2 Tinkers, hier is ze 1 week oud.
http://img155.imageshack.us/img155/51/8 ... eekoud.jpg
Eindelijk is het dan zover. Na maanden zoeken en tobben hebben we de twee perfecte meiden voor bij onze Yfke gevonden!!

Van harte gefeliciteerd met je twee veulens en wat een leuk verhaal!! Ik wens je heel veel liefde en plezier met je 2 beebs en je lekkere zwijntje
En kleine Vivia heeft dat nu ook al!