[TI] Musté Balsem: Weg met de jeuk!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carolien1986

Musté Balsem: Weg met de jeuk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 20:56

Hallo allemaal,

Ik heb een prachtige tinker merrie met zeer veel behang.

Ondanks dat ze GEEN exceem heeft, zagen we haar wel regelmatig schuren aan haar staart.

Sinds een maand gebruik ik het super product: Musté Balsem.

Hieronder even een korte uitleg over het product: (van site gehaald)

Met de Musté Balsem behalen we uitstekende resultaten bij paarden met zomereczeem / maneneczeem. De Musté Balsem is getest door dierenartsen en zij waren blij verrast door de resultaten.

Musté Balsem kunt u gebruiken bij allerlei aandoeningen aan de huid waar jeuk bij optreedt, zoals Mok, beenschurft, droge / schilferige huid, insectenbeten. Ook wanneer uw paard is verbrandt door de zon kunt u Musté Balsem gebruiken om het branderige gevoel te verminderen en de olie geeft een verkoelend gevoel.
Nog een groot voordeel: je kunt deze olie ook in de zon toepassen!

Verder is leer soepel te maken door gebruik van Musté Balsem.

De jeuk die is ontstaan bij zomereczeem verdwijnt wanneer u de Musté Balsem gebruikt.

De huid van uw paard 1 x daags met Musté Balsem insmeren. Vaak is dit al voldoende maar desgewenst mag u vaker de huid van uw paard insmeren.

De Musté Balsem zijn verkrijgbaar in speciale flessen van 1000 ml te koop voor € 19,50.

Er is pomp (van 30 ml) bij te bestellen. Deze kosten € 3,00 p / st. ( maar het is makkelijker om de olie aan te brengen op staart en manen met een eenvoudig kwastje....)

U kunt de producten bestellen via de webshop (good-looks.eu) of door het sturen van een mail naar info@good-looks.eu

Ik heb mijn musté balsem gekocht bij de Heja in Garderen. Daar is hij ook voor E 19,50 te koop.

Ik zou zeggen; probeer het gewoon! Het werkt écht!

Carolien

Princesspres

Re: Musté Balsem: Weg met de jeuk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 20:58

stuur dit meteen even door naar een stalgenootje!

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:08

ben er niet alleen zo blij mee dat het op basis van nertsen olie is. Ik zou het zelf niet kopen maar als een ander erbij gebaat is, prima.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:02

Iemand ervaring hoe dit bij jeuk in de sokken werkt? Ik kan de huis nauwelijks zien tussen zijn beharing op zijn sokken, dus laat staan insmeren. Ik zou er graag meer over horen!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:03

Misschien is het handig als je de (je?) site erbij vermeld.

Wat zijn de ingrediënten van dit product?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 22:39

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 06:59

Ik zie al wat er in zit:
Citaat:
Deze verzorgingslijn bevat nertsenolie/mink oil. De mink oil is afkomstig van het vet wat onder de huid van een nerts zit.

Ik heb al gegeten en gedronken. :r

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 07:07

Ik heb het net gekocht ook bij Heja in garderen... weet nog niet of ik vind dat het werkt ofzo... Ik zie momenteel nog geen resultaat maar ik smeer nog ff verder enige probleem is dat mijn pony zn staart nu onder de wonden zit en hij er echt last van heeft. Heb het dus gister gewassen met betadine scrub en daarna betadine oplossing op gedaan, maar heb de balsem maar even niet ingesmeerd want weet niet of dat wel kan op die wondjes...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:57

dat snap ik hippologic, al zullen er een hoop mensen zijn die van ellende niet meer weten wat ze moeten gebruiken?

Carolien1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 10:12

als jullie vragen hebben over dit product, ga dan even naar de site of stuur dit bedrijf een mailtje met je vraag hierin. Binnen een dag heb je een duidelijk antwoord terug!
Ik ben gewoon een gebruikster van dit middel en weet er ook niet alles van.

Succes met smeren!!

Carolien

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:32

Nertsenolie wordt verkocht als een middel tegen jeuk en droge huid.

Helaas de nerts wordt gefokt voor een mooie bontjas en zijn vet wordt gebruikt tegen de jeuk

Carolien1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 20:58

Inderdaad ariebren! Jij begrijpt het tenminste...

Nersten worden gefokt voor hun pels, ze worden alleen helaas vaak niet op de juiste wijze gehuisvest waarom zal je dan niet gebruik maken van hun vet??
Als je je viervoeter op deze manier van jeuk kan afhelpen, waarom dan niet??

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 21:08

Carolien1986 schreef:
Nersten worden gefokt voor hun pels, ze worden alleen helaas vaak niet op de juiste wijze gehuisvest waarom zal je dan niet gebruik maken van hun vet??

:o?
De nertsenfokkerij is een schrijnende vorm van bioindustrie waar veel maatschappelijke weerstand tegen is.
Ikzelf zou never nooit niet een product gebruiken, wat al dan niet als bijproduct is verkregen, wat welke vorm van deze dierenmishandeling in stand helpt te houden.
Deze roofdieren worden in zeer kleine kooitjes op zeer dieronvriendelijke wijze gehouden, enkel voor de pels en dus het onderhuidse vet......

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 08:31

Carolien1986 schreef:
Inderdaad ariebren! Jij begrijpt het tenminste...

Als je je viervoeter op deze manier van jeuk kan afhelpen, waarom dan niet??

..Omdat je zo deze wijze van dieren houden mede ondersteund. :)*

Dit is namelijk een drogredenatie. Hetzelfde zou zijn als iemand zou zeggen: "uitgemergelde paarden voor toeristische ritjes hebben slechtpassende zadels, maar ze worden toch bereden. Waarom zou je daar dan geen gebruik van mogen maken?"

@Whitepanther: heb je al een idee of het werkt of is het daar nog te kort dag voor? Hoe ruikt dat spul? Heeft het een sterke geur?

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 09:08

Het spul heeft absoluut geen sterke geur en stinkt ook eigenlijk helemaal niet, daar waar MTG een uur in de lucht stinkt is dit een verademing...

Durf nog niet te zeggen met zekerheid of het helpt maar van de week heeft hij zn staart iig niet geschuurd want alle haren op de staartwortel lagen nog plat en het zag er een keer niet uit als een pleeborstel.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:47