Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Los daarvan was het een geweldige ervaring voor hem. Hoop toeters en bellen, dus heel leerzaam. Daarnaast kwamen nog wat mensen vragen of hij te koop was en ook al was hij dat niet: men had z`n neus wel eens gezien. Als je een goede indruk achterlaat kan dat altijd iets goeds met zich meebrengen
Uums schreef:Het gaat om Gigant (Gerlinus x Experiment), toch? Hoe gaat het met hem/ jullie?
Mijn eigen ruin heb ik er toen wel voor gedaan voor de moeder. Die had nog één eerste-premie-als-driejarige-nazaat nodig om preferent te worden (en dat lukte, dankzij Gruno, ook Gerli x Expe). Los daarvan was het een geweldige ervaring voor hem. Hoop toeters en bellen, dus heel leerzaam. Daarnaast kwamen nog wat mensen vragen of hij te koop was en ook al was hij dat niet: men had z`n neus wel eens gezien. Als je een goede indruk achterlaat kan dat altijd iets goeds met zich meebrengen
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen foto's van hem op dit moment, zal er eens een paar maken.