Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Helaas moet ik gewoon werken.. zorro schreef:Ik denk ook dat je zadel gewoon niet zo goed past en daardoor schuift. Dan kan je er wel een voortuig aan hangen, maar persoonlijk ben ik daar geen fan van. Het zadel schuift omdat het niet goed ligt op de plek waar je hem hebben wilt. Als je hem dan door een voortuig dwingt om toch op die plek te blijven liggen, terwijl het zadel bijvoorbeeld knelt, is dat echt niet fijn voor je paard.
Wat ook zou kunnen, als je paard een dikke buik heeft, dat je singel door de beweging naar voren schuift en je zadel daarom schuift. Dit kan je wel oplossen met een banaansingel.
Ik zou gewoon nog eens een zadelpasser laten kijken, en persoonlijk zou ik een andere nemen als die van de vorige keer. Gewoon eens kijken wat die zegt. Die kan je ook een andere singel aanraden. Mijn zadelpasser kijkt eerst hoe het zadel ligt, past hem indien mogelijk gelijk aan, dan moet ik rijden, en dan kijkt ze weer, net zo lang tot alles perfect ligt. Ze heeft mij toen ook een andere singel aangeraden.