lord sinclair x grannus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mooiebink

lord sinclair x grannus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 15:34

wie heeft er nog meer dezelfde familie

benweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 21:40

Ik heb een Ramiro Z x Grannus gehad, dus ver weg een familieband

xROMY

Re: lord sinclair x grannus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:04

Ik rij een zoon van Grannus, super paard!
Hij heet officieel Larannus.

Chap_

Re: lord sinclair x grannus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:09

Ik heb een Grannus gereden, heel goed paard maar wel een iets apart karakter. Als je een klik met haar had deed ze alles voor je, maar als je niet met haar kon dan deed ze ook echt niets dan in verzet komen.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:11

Chap_ schreef:
Ik heb een Grannus gereden, heel goed paard maar wel een iets apart karakter. Als je een klik met haar had deed ze alles voor je, maar als je niet met haar kon dan deed ze ook echt niets dan in verzet komen.

Grappig... Ik heb ook een Grannus en schijnt dat dat een draak van een paard was voordat wij hem kregen :)

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:55

vibabu schreef:
Chap_ schreef:

Grappig... Ik heb ook een Grannus en schijnt dat dat een draak van een paard was voordat wij hem kregen :)

'Mijn' Grannus is juist erg rustig, je kan er zo een kind op zetten, er krijgt zelfs een jongetje van een jaar of 10 les op.
Het is wel zo dat als je wat meer van hem vraagt dat hij je uit gaat proberen, maar verder is het echt een schat.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:20

Citaat:

Grappig... Ik heb ook een Grannus en schijnt dat dat een draak van een paard was voordat wij hem kregen :)[/quote]

'Mijn' Grannus is juist erg rustig, je kan er zo een kind op zetten, er krijgt zelfs een jongetje van een jaar of 10 les op.
Het is wel zo dat als je wat meer van hem vraagt dat hij je uit gaat proberen, maar verder is het echt een schat.[/quote]

Hij is ook wel heel erg rustig. Maar idd je kan aardig wat blijven vragen maar als hij niet wilt dan gaat hij het gewoon niet doen. Verder is het net een dieseltje, moet op gang komen maar als hij eenmaal gaat :D

xROMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:34

vibabu schreef:
Verder is het net een dieseltje, moet op gang komen maar als hij eenmaal gaat :D

Die opmerking maakte zijn eigenaresse vorige keer precies zo! Haha! :oo