Okee.
I'm confused now,
Ik had me net dus al bijna aangemeld bij vereniging De aangespannen Haflinger voor 35euri per jaar. Dit omdat ik dus had begrepen dat ik na aanmelding meer rechten heb met wedstrijden als niet-leden. (met de inschrijvingen enz.).
Op de site van de vereniging van De Aangespannen Haflinger staat duidelijk beschreven dat ik lid moet zijn om deel te kunnen nemen aan bijvoorbeeld het Ermelo Haflingerweekeind.
Echter nu kijk net op de site van het KVTH, en als ik me daar wil inschrijven voor bijvoorbeeld die Haflingerwedstrijd te Lichtenvoorde die dit jaar op 20 juni is verreden, dat ik dan lid moet zijn voor de KVTH voor 65euri per jaar.
Dus als ik het goed begrijp moet ik, om deel te kunnen nemen aan alle haflingerwedstrijden in Nederland lid worden van én het KVTH en De Aangespannen Haflinger.
Dat wordt nogal duur, ik rijdt maar een haflinger, de rest van de paarden zijn weer andere rassen, waarbij ik dus ook weer lid moet zijn van allerlei verenigingen.
Als ik het dus goed heb begrepen, en het inderdaad zo duur is, dan laat ik de haflingerwedstrijden maar zitten...