hallo Een tijdje geleden heb ik hier een topic over geopend, maar nu bij deze weer. Mijn merrie is van Jasper. nou krijg ik heel weinig te weten over wat Jasper heeft bereikt in de sport, en weinig foto's. Ook zou ik gewoon wat extra informatie willen vinden over Jasper. Nou ben ik er achter dat de Opa van mijn pony dus Yong Winsome's Adrian is. Ook daar zou ik graag wat meer over willen weten. De moeder van Jasper is Astrid, is daar ook Informatie over of niet?
Verder zijn er hier nog mensen met deze afstamming? hebben jullie foto's en wat voor een type is jullie pony?
de eigenaar van YWA is favourite hier op bokt. Van wat zij mij vertelde een goudeerlijke zwarte hengst maar wel met een eigen karacter. Maargoed, wat je graag wil weten kun je haar natuurlijk PB-en, dan weet je zeker dat het klopt
die van jou heeft dat zelfde kleurtje als de mijne heeft. bruin met vlakken zwart en in flanken lichte plekken. heb dat wel meer gezien bij YWA afstammelingen
Vionaa
Geplaatst: 27-06-10 15:01
Best grappig eigenlijks, terwijl YWA een zwarte pony is.
YWAdrian is verkocht naar België, al enige tijd geleden...
@Vionaa, het gaat om welke kleur dominant is bij het vererven en dat is het zwart van Adrian niet. het is dus niet raar dat je pony een andere kleur heeft. Adrian heeft ook vossen als nakomelingen.
@Ietjelover: wát wil je dan exact weten over Jasper? en over zijn moeder? er is echt een hele hoop op google te vinden. je moet alleen de goede zoekopdrachten geven.
Diane_Basje
Geplaatst: 02-07-10 14:57
Mijn pony is van Young Winsome's Adrian, dus een halfbroertje van Jasper.
Dit is mijn pony, hij is 18 jaar;
En een foto van Adrian;
Jasper ken ik niet zo goed, verdiep me tegenwoordig niet meer zo in het NFP stamboek