Hoe vererft Champion du Lys ? Wie heeft nakomelingen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hap

Hoe vererft Champion du Lys ? Wie heeft nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 08:14

De vraag is heeft iemand nakomelingen van de hengst Champion du Lys? Zo ja misschien foto"s en hoe vererft deze hengst kan iemand me daar enige informatie overgeven?
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 23-06-10 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt voor F-AM

sportfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 20:53

Champion du Lys is de vader van bv Silverstone en Paul Schockemohle heeft er ook een dekhengst van. Het zijn geen bewegingsmonsters, dat weet ik wel. We hebben hem een tijdje gevolgd, maar we vonden zijn nafok toch niet goed genoeg om er bij te dekken. Op een Duits forum kun je ws meer info vinden.

hap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 00:43

Bedankt voor je reactie sportfokker heb al gepost op Duitse Forums en krijg daar inderdaad meer reacties.
Ze vinden mijn merrie kwa bloedlijn erg interressant tja het is een ingeving van mezelf deze hengstenkeuze eigenlijk was de bedoeling Clinton maar door omstandigheden heeft dit niet kunnen doorgaan.
Merrie 2 keer mee geinsemineerd maar niet dragend en toen het weer moest geen vers sperma beschikbaar.
Ben toen alsnog voor mijn 1ste eigen keuze gegaan dat was dus champion du Lys moest in een half uur beslissen geen gemakkelijke situatie.

We zullen zien of mijn keuze een goede word maar ik volg altijd mijn eigen weg en probeer raadgevingen en informatie op te nemen.