hoi ik heb een pony van de brummerhoeve hebbben jullie er ook van de brummerhoeve zou je een foto willen plaatsen? lijkt me leuk!! ik heb brummerhoeves pearl
De Brummerhoeve's fokkerij zit in s'-Hertogenbosch, op het kampje. Ik heb voor Hannes Brummer nog een tijdje Atalanta bijgereden. GuessWhat heeft Brummerhoeve's Johanne in haar bezit.
niet alle pony's met brummerhoeve's voor de naam hebben Boss als vader. er wordt ook met andere jongere hengsten gedekt
Mer123
Geplaatst: 05-07-10 16:02
Ik heb ook een pony van Brummershoeve's Boss.
Foto zet ik een ander keertje er nog wel op.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-07-10 18:36
Moderatoropmerking:
De vraag is hier wie er een paard/pony heeft die gefokt is op de Brummerhoeve, en niet of een paard/pony een nakomeling is van een hengst van de Brummerhoeve.
lotte_v_t_l
Geplaatst: 06-07-14 21:19
Bij mij op de manege staat er een pony van de brummerhoeve! Hij heet brummerhoeve's kay zijn vader is tunja's eduard zijn moeder is brummerhoeve's atalanta. Kay is op 19 mei 6 geworden. Hij is een tijdje weinig gereden dus hij is nu heel druk! Maar nu rij ik en soms op en een ander meisje ook. Nu hopen dat hij weer iets rustiger wordt. Hij loopt in stap heel fijn aan de teugel maar in draf en galop vind hij het nog lastig!