Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IloveMickey schreef:Ik heb even een vraagje tussendoor, over keuringen.
Als ze word goedgekeurd heb ik namelijk binnenkort ook een hafje!
Ze is net 5, en met 74,5 punten opgenomen in het stamboek, maar in principe zou ik dus gewoon toch nogmaals zelf heen kunnen gaan om te hopen dat ze de 75 haalt en ster word? Elite word 'm helaas niet door dr leeftijd, maar ster zou toch wel gaaf zijn!
deHogewal schreef:IloveMickey schreef:Ik heb even een vraagje tussendoor, over keuringen.
Als ze word goedgekeurd heb ik namelijk binnenkort ook een hafje!
Ze is net 5, en met 74,5 punten opgenomen in het stamboek, maar in principe zou ik dus gewoon toch nogmaals zelf heen kunnen gaan om te hopen dat ze de 75 haalt en ster word? Elite word 'm helaas niet door dr leeftijd, maar ster zou toch wel gaaf zijn!
als je een herkeuring aanvraagt en 75 punten haalt ,
Dan moet je nog 3 eerste premie veulens fokken , en deze laten zien tijdens de ster aanvraag..

, veulen had een 1A premie en veulenkampioen , jaarling 1A en kampioen jaarlingen en met een 1A merrie met afstammelingen
Yvank_ schreef:Gefeliciteerd
Ik ben ook weer thuis, veulen had een 1A premie en veulenkampioen , jaarling 1A en kampioen jaarlingen en met een 1A merrie met afstammelingen
, ja ik ook ik ben bekaf en heb na de keuring Hofdame nog weer in de trailer geslingerd en ben nog gaan rijden , morgen weer vroeg op voor wedstrijs