Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manadeluca schreef:Als ze nog steeds hengstig staat, ben ik er niet zo zeker van dat ze gedekt is. Maar voor alle zekerheid toch eens bij de dierenarts informeren.
dus maar als ze nog nooit een veulen heeft gehad en je laat de dierenarts onderzoeken of ze een veulen heeft...moet hij met zijn vikken in je paard voelen of er een zaadje groeit.....de ezelhengst staat nu ook bij de ezelmerries van ons maar wij laten dat onderzoek niet doen over een tijdje doen we een echo
moo_wuppie schreef:troi schreef:Ik ben nooit hengstig, zal er wat aan de hand zijn ??
hahaha ja heel hengstig.. je weet zelf wel dat ik dan bedoel ongesteld toch??;)

nanette1 schreef:hihihihi moet ik nu blij voor je zijn of niet? Maar als ze hengstig was en 3 hengsten los zijn gebroken nouja ik denk dat ze er zo alledrie opgesprongen zijn he??...?? een vrouw kan ook ongesteld worden als ze zwanger is hoordus maar als ze nog nooit een veulen heeft gehad en je laat de dierenarts onderzoeken of ze een veulen heeft...moet hij met zijn vikken in je paard voelen of er een zaadje groeit.....de ezelhengst staat nu ook bij de ezelmerries van ons maar wij laten dat onderzoek niet doen over een tijdje doen we een echo
Bij een echo moet de dierenarts ook met zijn hand naar binnen.
goeroe schreef:nanette1 schreef:hihihihi moet ik nu blij voor je zijn of niet? Maar als ze hengstig was en 3 hengsten los zijn gebroken nouja ik denk dat ze er zo alledrie opgesprongen zijn he??...?? een vrouw kan ook ongesteld worden als ze zwanger is hoordus maar als ze nog nooit een veulen heeft gehad en je laat de dierenarts onderzoeken of ze een veulen heeft...moet hij met zijn vikken in je paard voelen of er een zaadje groeit.....de ezelhengst staat nu ook bij de ezelmerries van ons maar wij laten dat onderzoek niet doen over een tijdje doen we een echo
Het zaadje groeit niet hoor, dat is het vruchtje.Bij een echo moet de dierenarts ook met zijn hand naar binnen.
maar je kan ook een echo uitwendig doen
gelukkig wel nanette1 schreef:nouja wij hadden zoiets nee he moet hij met zijn hand naar binnen(hij heeft ooknog dikke handen) en de dierenarts was erbij toen zei hij nee hoor kan ook uitwendig zeiden wij poehh gelukkigmaar weet niet hoe die het gaat doen maar kan dus wel