Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 15-06-10 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max. 2 foto's ter illustratie. Overige in link geplaatst. Taalfout uit titel gehaald.
Wij hebben er eentje gehad van Cobtain Roderick!! Westelaar's Quinton Cuppido. Was een super cob! Deed het super in de dressuur en springen deed ie ook oke! Won in 2003 bestgaand op de CK. Was een aparte om te zien zwart met 2 blaauwe ogen en gigantische VEEEEEEEEEL WIT. Nu loopt hij in Belgie in de Western sport doet ie ook super. Wij zeiden wel eens dat hij hoog begaafd was hihi pb me even je e-mail dat stuur ik wat foto's door weet niet hoe ik die hier op plaats!!
darwin
Geplaatst: 14-06-10 10:41
Oh die heb ik ooit gezien op de centrale keuring in Kootwijk, vond hem zo gaaf. Er heeft toen ook nog een foto van hem in de paardenkrant gestaan, die heb ik nog steeds. Pb anders ff een foto naar mij, dan zet ik hem er wel op.
Klopt we hebben toen met hem in de paardenkrant gestaan!! Wat leuk dat je dat stukje nog heb zeg!! Cup was een fantastisch beest deed alles voor je nog spijt dat we hem verkocht hebben toen!!!!