Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Wel zou ik dan kopen bij een fokker/handelsstal, niet bij particulieren. Ik zou een paard willen zien en proberen voor ik het koop, dus dan zou je er naartoe moeten reizen. Als je dan particulieren af moet gaan reizen, kost dat bergen met geld en het is gewoon ook niet handig. Veel fokkers/handelaars bieden trouwens in de UK ook aan om voor je op zoek te gaan, mochten zij niet hebben wat jij zoekt.
. Mijn ervaring is trouwens dat veel fokkers ook je transport kunnen regelen, maar ik weet niet of er dan bemiddelingskosten worden gerekend. Een transporteur waar ik op internet veel goede reacties over heb gelezen is Gelissen: http://www.horse-transport.nl/.
Hij heeft ook altijd érg leuke paarden kijk maar eens op Facebook in zijn albums
(Open Dag is trouwens pas geweest, maar volgens mij kun je daar altijd wel terecht)
alleen dan vaak wel meteen dragend weet niet of je dat wilt? maar anders kun je via haar vast ook wel iets regelen
ook ivm kijken of klikt en als t kan ook rijden
dus óf daarheen reizen of iemand (die toch al meerdere overhaald) 1 mee laten nemen en wellicht iets kunnen afspreken dat pas kopen als gezien en klikt ??
. Je geeft aan in je verkoopadvertentie dat je een onzekere ruiter bent en daarom ook je huidige paard wilt verkopen.

) misschien niet de beste optie. Ik zou dan persoonlijk liever net iets meer betalen voor een stabiel paard wat de nodige ervaring heeft, 100% gezond is en wat je uit kunt proberen.