Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GamblersCup schreef:Waarom maak je daar onderscheid in? Bij ons staan ze in de opfok, maar komen regelmatig in de hand. Dat wil zeggen, ze kennen halster, meelopen, voetjes geven en een borstel. Zo kunnen ze per veulen eventueel worden bijgevoerd, kennen ze de basis van de omgang met mensen en verder lopen ze dag en nacht in een gemengde groep.
) naar een kleine kudde met een ruin van 9 jaar, 2 volwassen merries en een veulen.
) FloortjeM schreef:dat lijkt me idd een super instelling, maar als ik hoor dat mensen hun jaarlingen verkeersmak gaan maken of dat ze trailertraining moeten doen, zet ik daar wel een beetje vraagtekens bij.
FloortjeM schreef:dat lijkt me idd een super instelling, maar als ik hoor dat mensen hun jaarlingen verkeersmak gaan maken of dat ze trailertraining moeten doen, zet ik daar wel een beetje vraagtekens bij.
FloortjeM schreef:dat lijkt me idd een super instelling, maar als ik hoor dat mensen hun jaarlingen verkeersmak gaan maken of dat ze trailertraining moeten doen, zet ik daar wel een beetje vraagtekens bij.
Lekker achter mama aan, veel zien, veel indrukken op doen. Dat gebeurt zowieso al, veulens gaan meestal in de eerste week al mee als mama opnieuw drachtig moet worden. Helaas gaat het dan met trekken en duwen, gelijk een negatieve ervaring, geen raadsel waarom paarden op latere leeftijd moeite hebben met een trailer