Crémespoeling??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissAmazone

Crémespoeling??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 18:31

Hoi heb eigenlijk een vraagje..

Wij hebben een fries die dag en nacht in de wei loopt, ze is (nog) mooi behangen maar haar haren knopen zo ontzettend.. Zou ik haar haar nu kunnen wassen met bijv een crémespoeling ipv dat ik steeds moet kammen en trekken? Ik ben bang dat ik alles uitdun.. Help.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:32

Je hebt toch ook speciale sprays voor paarden waarmee je de manen (en staart) glad maakt en makkelijker kunt kammen? Ik weet zo even niet iets te noemen maar volgens mij is het er wel ;)

joyce_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:33

hey!

bij onze pony doen wij het wel eens, maar niet al te vaak hoor;) zou niet weten of de staart er dunnen door wordt;)

Chantaliiejj

Re: Crémespoeling??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:34

Ik zou het niet te vaak doen wordt de staart volgens mij alleen nog maar dunner van

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:39

Keer goed wassen en daarna Cowboy Magic erin. Blijft het mooi los van en hoef je ook niet te kammen, plukken en trekken.

MissAmazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 21:41

Annash schreef:
Keer goed wassen en daarna Cowboy Magic erin. Blijft het mooi los van en hoef je ook niet te kammen, plukken en trekken.

Ken ik eigenlijk niet cowboy magic, zal er eens voor kijken.

Heb ook wel gewoon anti klit spray, maar heb altijd het idee dat continu spray spuiten ook niet geweldig is..

Is er nog een voorschrift voor bepaalde shampoo's of aantal keren per jaar dat zoiets mag?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 21:43

Cowboy Magic is duur, maar je hebt weinig nodig en hoeft niet uit te spoelen. Het houd de haren ok een lange tijd uit de klit. Erg fijn spul, als je kamt als je het in hebt gedaan trek je er ook geen haren meer uit.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:07

Ik gebruik cremespoeling van Hegron, verkrijgbaar bij de Action. Goedkoop en super werkend!

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:10

Annash schreef:

idd cowboy magic detangler & shine.

Ik kan de staart van mun paard hiermee doorkammen al heb ik hem een heel jaar niet gewassen. Stoot ook vuil af en glanst mooi.
spul erin en gelijk doorkammen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 11:58

Cowboy magic detangler lijkt me het verstandigst om te gebruiken. het droogt het haar niet uit zoals met de meeste antiklit sprays( zitten silliconen in) het is makkelijk in gebruik en vooral zuinig in gebruik en je hoeft het ook niet vaak te gebruiken.