Trakehner topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Magic_Ice

Trakehner topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 14:20

Via de zoekfunctie heb ik gezocht naar topics over Trakehners, maar niet echt iets gevonden.
Dus bij deze: een Trakehnertopic.

Wie heeft er nog meer een Trakehner en wat doe je ermee? Wellicht leuk om ervaringen te delen met elkaar?

Mijn vriend heeft een Trakehnermerrie, ze is gisteren bevallen van een hengstveulen.
Het is een hele lieve maar sensibele merrie die veel heeft meegemaakt, ze is vandaag 17 jaar geworden.

arun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:40

Ekaro is een pracht van een veulen (zag hem gisteren op de kas site staan) ; was er gewoon zot van :)
Zo veel Trakheners zijn er niet in Nederland en Vlaanderen, vaak noem ik het een ondergewaardeerd ras.

Magic_Ice

Re: Trakehner topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 10:12

Ja dat is het zeker, fijne paarden zijn het!
Hopelijk komen hier nog meer Trakehnerliefhebbers, want daarvoor heb ik het topic opgezet!

Zegt het voort!

Heb je zelf ook een Trakehner?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 10:14

LEUK! Ik heb een KWPN-er met Trakehner invloeden van beide zijden, dus ik vind zelf stiekem wel dat ik een Trakehner heb. Het is een Obelisk * Michelangelo ruin van 7 jaar en ik ben er super gek mee. Sensibel, slim en gevoelig en GROOT : hij is nu 1,80m PLUS en hij groeit nog (voor mij een teken dat het echt een Trakehner is ;) want die kunnen tot hun 8e groeien).

arun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 14:06

Citaat:
Heb je zelf ook een Trakehner?

Nee op heden niet (wegens stallengebrek) maar wel Trakehnerliefhebber :) en er staat een zwarte trak op het verlanglijst zodra we beschikken over de nodige ruimte.