Ivm mijn website over de Belg. NF hengsten, zoek ik foto's, informatie en nakomelingen van volgende NF hengsten.
*Green Pastures Gay Gordon NFS 3311 (V: Burton Starlight M: Green Pastures Patsy) -> foto, nakomelingen en meer info en foto's van ouders gezocht
*Huize Pico's Sir Geoffrey (V: Silverlea Golden Guinea M: Spieringspolders Grada) -> foto, nakomelingen + stamboom van moeder en meer info en foto's van ouders gezocht
*Kantje's Ustero He.stb.148 (Duke's Forest Apollo - Kantje's Wilma III) -> foto, nakomelingen en foto's van ouders gezocht (blad uit NL Hengst.boek heb ik zelf)
*Lucky Prince (V: Broomy Prince, M: Femitsia) -> foto, nakomelingen + stamboom van moeder en meer info en foto's van ouders gezocht
*Midlands Amor (V: Sweet William M: Warren Spark) -> foto, nakomelingen en meer info en foto's van ouders gezocht
*Nieuwmoeds Davie (V: Duk's Forest Antares M: Nieuwmoeds Zantia) -> foto, nakomelingen + stamboom van moeder en meer info en foto's van ouders gezocht
*Oosthoek Julian He.stb.179 (V; Robijn M: Julia) -> foto, nakomelingen en foto's van ouders gezocht (blad uit NL Hengst.boek heb ik zelf)
Ook info en nakomelingen van de andere Belg. hengsten is nog steeds welkom.
Alvast bedankt