Ik heb een D pony van Luckington Leo op stal gehad, V'S Hele Ze schijnt nu in Frankrijk te staan. Ze was superbraaf en eerlijk met zadelmak maken, pony waar ieder kind op weg kon rijden.
Naam paard: V'S HERA Geslacht: merrie Leeftijd: 13-06-2001 Vader: Luckington Leo NFS 32/087 Moeder: De Steeg Saco's Mauru Stb.6195 ster Merrie van: Prijs: Bijzonderheden: Hele lieve pony. Verder geen gebreken. Stokmaat: 1,42 Naam eigenaarWeijsters AdresMoostdijk 44 Postcode: 5758PV Plaats: Neerkant Tel 1: Tel 2: Wensen: Email: anderkovver@planet.nl
staat op de stamboeksite tekoop
silverbrumby
Geplaatst: 18-06-10 13:49
Sorry, V's Hele is een Peveril Peterborough X Luckington Leo, dus een kleindochter van hem... V's Hera is de moeder van V's Hele die ik op stal heb gehad.. De moeder van V's Hera is nog hier, zij is een The rascal's Farm Beau Geste X Heihof's Primeur
annemansholt
Geplaatst: 06-04-11 19:49
Hoi ik heb een new forest pny met als vader luckingtn leo bij stal eikenhorst zijn er nog een paar als die vader ! het zijn super brave en betrouwbare pony's en ik kan mijn zusje er gewoon een rondje p laten rijden van 6 jaar ze kan wel heet worden met springen maar niet altijd !