Wij hebben een Shire van nu 3 jaartjes jong en als ik kijk naar een volwassen Shire, ziet hij er nog echt niet uit als een Shire Daarmee bedoel ik: zijn hoofd is niet zo groot en breed als een volwassen, eerder aan de kleine kant, hij is precies smaller gebouwd dan al die Shires die ik al gezien heb. Nu mijn vraag is aan welke leeftijd zal hij er beginnen uitzien als een echte Shire? Ofwel ben ik hem zodanig gewoon en denk ik dat hij niet zo breed en groot eruit ziet?
__Elizabeth
Een paard is met 3 jarige leeftijd ook nog lang niet uitgegroeid Het is gewoon nog een aantal jaar afwachten wat er gebeurd. Ik denk niet dat een bokker hier een zinnig woord over kan zeggen.
Toen mijn trekpaard 3 jaar was, was het ook een scharminkel vergeleken met volwassen dieren. Inmiddels is hij bijna 8 en een tankje geworden, hij is nog veel hoger en veeeeeeeeeeeel breder geworden. Met 3 zijn het nog kleuters, over een jaar of 3 a 4 zal hij er pas zo uitzien als de volwassen dieren! Geduld dus
florke
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-10 19:51
dus hij kan nog veel breder worden en een groter hoofd krijgen als hij 4 word? Het is gewoon dat hij tjah zo slungelig is en ik dacht dat hij al het grootste deel al had gehad kwa groei. (3 geworden in april)