Nakomelingen Clint Eastwood

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boebaboeba

Nakomelingen Clint Eastwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 20:37

Heej,

Heb nu, een klein maandje, mijn eigen paard.
En nu wou ik eens wat weten over haar afstamming.

Vader: Clint Eastwood
Vader van Vader: Clintino
Vader van de Moeder: Hemmingway

Wie van jullie heeft er ook paard van Clint Eastwood?

SophievdV

Re: Nakomelingen Clint Eastwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 17:01

Wij hebben een vijfjarige Clint Eastwood x D-Day x Ulft ruin. Heel mooi paard! Zeker niet gemakkelijk te rijden, wel een heel goed karakter. Hij is voornamelijk erg sensibel en eenkennig :)

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 17:09

Pletje123 schreef:
Wij hebben een vijfjarige Clint Eastwood x D-Day x Ulft ruin. Heel mooi paard! Zeker niet gemakkelijk te rijden, wel een heel goed karakter. Hij is voornamelijk erg sensibel en eenkennig :)

Amona is er ook 5! (:

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:09

Ik heb sinds kort ook een paard wiens vader Clint Eastwood is! Hij is zeer lief in de omgang (in de wei/tijdens het poetsen). Tijdens het rijden is hij erg dominant op dit moment.. wil hierdoor proberen de baas te zijn door te gaan stijgeren of af en toe een bokje te geven. Heeft jouw paard dit ook boebaboeba?

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 17:07

Vall89 schreef:
Ik heb sinds kort ook een paard wiens vader Clint Eastwood is! Hij is zeer lief in de omgang (in de wei/tijdens het poetsen). Tijdens het rijden is hij erg dominant op dit moment.. wil hierdoor proberen de baas te zijn door te gaan stijgeren of af en toe een bokje te geven. Heeft jouw paard dit ook boebaboeba?

Neen, bij het rijden is ze helemaal niet dominant.
Ze is juist heel eerlijk. Maar ik heb ze nu een maand en ze heeft nog nooit echt gebokt! ^^
Alleen een paar keer is verschoten, maar dan nog niet een hard (;
Hoe oud is jou paardje? (:

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:12

Oke, misschien dat het komt omdat ze een merrie is?
Gelukkig maar dat ze nog nooit gebokt heeft :P Haha ik vind het totaal niet prettig (A) Meestal verzet hij zich door te stijgeren. Als hij bijvoorbeeld niet meer wilt, iets engs ziet, maar ook als hij geen zin meer heeft om te draven.
Vanavond ga ik weer rijden. Ben benieuwd hoe het gaat! Dinsdag was ie ons in ieder geval weer flink aan het uitdagen ;)
Hij is net 6.. en die van jou?

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 17:16

Vall89 schreef:
Gelukkig maar dat ze nog nooit gebokt heeft :P Haha ik vind het totaal niet prettig (A) Meestal verzet hij zich door te stijgeren. Als hij bijvoorbeeld niet meer wilt, iets engs ziet, maar ook als hij geen zin meer heeft om te draven.
Vanavond ga ik weer rijden. Ben benieuwd hoe het gaat! Dinsdag was ie ons in ieder geval weer flink aan het uitdagen ;)

Hha; kan zijn! (:
Amona is net 5!
Heb jij toevallig een foto ofzo? (a)
Heb morgen les (: En vanavond gewoon vrij rijden! :D

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:19

Boebaboeba schreef:
Vall89 schreef:

Hha; kan zijn! (:
Amona is net 5!
Heb morgen les (: En vanavond gewoon vrij rijden! :D

Mooie leeftijd! Was ze al ingereden toen je haar kocht? Lees dat je haar nu een maandje hebt? :)
Ja die heb ik, zal ik je zo pb-en ;) Heb jij ook een foto van Amona? Ben benieuwd hoe ze eruit ziet!

Krijg je 1 keer in de week les of vaker? Ik ben met Zaphir eerst bezig om de basis te oefenen. Hierna ga ik 1 keer
in de week les nemen en heeel misschien naar de rijvereniging.

Ik hoop maar dat het vanavond droog blijft :P Dinsdag toen ik aan het rijden was begon het te onweren :S

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 17:29

Vall89 schreef:

Hha; kan zijn! (:
Amona is net 5!
Heb morgen les (: En vanavond gewoon vrij rijden! :D[/quote]

Mooie leeftijd! Was ze al ingereden toen je haar kocht? Lees dat je haar nu een maandje hebt? :)
Ja die heb ik, zal ik je zo pb-en ;) Heb jij ook een foto van Amona? Ben benieuwd hoe ze eruit ziet!

Krijg je 1 keer in de week les of vaker? Ik ben met Zaphir eerst bezig om de basis te oefenen. Hierna ga ik 1 keer
in de week les nemen en heeel misschien naar de rijvereniging.

Ik hoop maar dat het vanavond droog blijft :P Dinsdag toen ik aan het rijden was begon het te onweren :S[/quote]

Ja; ik had zo eerst halve stal gedaan met een paard dat ook 5 was; maar dat was ongeloofelijk stout. allé..
Het was het paard van min beste vriendin en we hadden ongeveer heetzelfde niveau, maar dat paard wist dat wij nog niet alles konden en maakte daar gebruik van; en was dus beginne steigeren enzu , en toen ben ik er met moete stopppen en mijn beste vriendin heeft ook een maan dniet kunen rijden; want de staleigenaar heeft geholpen een heeft er toen een maand opgereden;

Door dit voorval had ik wat schrik voor een jong paard. maar de staleigenaar had amona dan laten komen en zei dat we toch eens konden proberen en het was van de eerste dag rijde de hemel op aarde! xd

ik krijg op het momnet 2 keer per week les, maar dat is vooral in het begin; later ga k waarschijnlijk 1 x dressuurles en 1x springles nemen in de week! (:
ik ook heeeeeeeel misschien naar een rijvereniging! ;D Maar eerst nog VEEEEEEEEEL oefenenen!
Haa; ik zit lekker droog binnen! (a)
ja; maar ga na de examns betere foto's trekken, want degene die ik nu heb zijn niet echt duidelijk..

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:26

Oke oei dat is dan idd angstig! :O Steigerde ie hoog? Doet ie het nu niet meer? Bij Zaph is het gelukkig niet hoog.. (tot nu toe iig :P)

Handig dat je 2 keer per week les krijgt! Sta je op een pensionstalling? Ik doe op dit moment alleen dressuur haha springen ben ik niet zon held in.. ;)

Beters dat je in een binnenbak kunt rijden! Ik mag gelukkig in de buitenbak rijden van de buren.. wij hebben alleen een weiland en dat rijdt niet fijn.

Idd dat heb ik ook. Ik wil eerst Zaph goed kennen en dan pas wil ik naar een rijvereniging gaan :) Heb nu nog genoeg om te leren haha ;)

Succes met je examens!

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 18:33

Vall89 schreef:
Oke oei dat is dan idd angstig! :O Steigerde ie hoog? Doet ie het nu niet meer? Bij Zaph is het gelukkig niet hoog.. (tot nu toe iig :P)

Handig dat je 2 keer per week les krijgt! Sta je op een pensionstalling? Ik doe op dit moment alleen dressuur haha springen ben ik niet zon held in.. ;)

Beters dat je in een binnenbak kunt rijden! Ik mag gelukkig in de buitenbak rijden van de buren.. wij hebben alleen een weiland en dat rijdt niet fijn.

Idd dat heb ik ook. Ik wil eerst Zaph goed kennen en dan pas wil ik naar een rijvereniging gaan :) Heb nu nog genoeg om te leren haha ;)

Succes met je examens!

jaaa! :p Ik ben toen volledig met de halve stal gestopt; maar mijn beste vriendin heeft doorgezet en ik heb er echt respect voor ! ^^
Nu vin dik het echt cool om te zien wanneer ze rijd; zeker als je weet vn waar ze komt! Ö
Ja; pensionstalling; haha; ik ook alleen opt moment dressuur, maar na de examens ga ik nog eens een springlesje nemen.

Dankje!

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 11:04

Ik ga vndaag foto's trekken! (y) ( Als het niet regent! (;)

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:13

Boebaboeba schreef:
Vall89 schreef:

Succes met je examens!

jaaa! :p Ik ben toen volledig met de halve stal gestopt; maar mijn beste vriendin heeft doorgezet en ik heb er echt respect voor ! ^^
Nu vin dik het echt cool om te zien wanneer ze rijd; zeker als je weet vn waar ze komt! Ö
Ja; pensionstalling; haha; ik ook alleen opt moment dressuur, maar na de examens ga ik nog eens een springlesje nemen.

Dankje!

Ooh ideaal hoor! Kun je altijd rijden, ook wanneer het heeel slecht weer is ;) Oke.. gaaf, springen! :P
Is goed, ben benieuwd naar de foto's! Hier is het nog droog... Ik moet helaas de hele dag leren :S

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 20:08

Dankje![/quote]

Ooh ideaal hoor! Kun je altijd rijden, ook wanneer het heeel slecht weer is ;) Oke.. gaaf, springen! :P
Is goed, ben benieuwd naar de foto's! Hier is het nog droog... Ik moet helaas de hele dag leren :S[/quote]

Het zijn foto's van op de wei; ze hd een rustdagje ! ^^
strax zet ik ze op mijn profiel; binnen een halfuurtje (y)

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:35

Het zijn foto's van op de wei; ze hd een rustdagje ! ^^
strax zet ik ze op mijn profiel; binnen een halfuurtje (y)[/quote]

Okee ben benieuwd! :D
Heb net Zaph gelongeerd.. ging goed! ;) Gisteren gereden, ging ook goed :P
Jij nog gereden?

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:42

Jij nog gereden?[/quote]

Ja; had vrijdag les; en heb gistere gewoon gereden. Het rijden ging gistere niet zo goed; maar de les ging wel oke (y)
Het begint al beter te gaan (;

hier is de link met de foto's:

[ITP] Het liefste paarjde op aard !(a)

En?(:

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:00

Boebaboeba schreef:
Jij nog gereden?

Ja; had vrijdag les; en heb gistere gewoon gereden. Het rijden ging gistere niet zo goed; maar de les ging wel oke (y)

En?(:[/quote]

Mooi iig dat het al beter begint te gaan!

Ooh ziet er mooi uit!! haha ze lijken idd niet op elkaar :P

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 22:03

Vall89 schreef:
Boebaboeba schreef:
Jij nog gereden?

En?(:

Mooi iig dat het al beter begint te gaan!

Ooh ziet er mooi uit!! haha ze lijken idd niet op elkaar :P[/quote]

Hih; heb jij ook al rijfoto's of nog niet? (:

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 09:54

Ik heb een 5 jarige ruin van Clint Eastwood, Armani.
Schat van een paard <3
Foto's staan in mijn profiel!

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 21:27

Sythaa schreef:
Schat van een paard <3

Leuk paardje!!
Ik zie der wel een beetje ons amona in ;D
Alleen lukt het rijden bij mij nog niet ZOOO goed! xD

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:04

Sythaa schreef:
Schat van een paard <3

Woow die is mooi! :D

Vall89

Re: Nakomelingen Clint Eastwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:05

Boebaboeba, Hoe gaat het met jouw paardje? Lukt het allemaal? :)

Boebaboeba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 20:22

Vall89 schreef:

Het begint beter en beter te gaan! ^^
En hoe is het bij jou? (:

Vall89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:52

Boebaboeba schreef:
Vall89 schreef:

Het begint beter en beter te gaan! ^^
En hoe is het bij jou? (:

Mooi dat het beter begint te gaan!
Bij mij gaat het redelijk.. zijn nu grondwerk en longeren aan het oefenen ;)

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:55

Vall89 waarom ben je grondwerk en longeren aan het oefenen? Rij je ook nog wel?