Belgisch trekpaard fokkerijen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

steffie__xx

Belgisch trekpaard fokkerijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 14:15

ik ben op zoek naar belgisch trekpaard fokkerijen, weet iemand er zijn?
bedankt

8nnemiek

Re: Belgisch trekpaard fokkerijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:24

Volgens mij bestaan er geen grote fokkerijen, maar worden de meeste trekpaarden gefokt door boertjes die een paar merries hebben. Ik welke buurt ben je op zoek?
Je kan wel bij een paardenmelkerij kijken, de meeste werken ook met trekpaarden en daar worden elk jaar veel veulentjes gefokt waarvan er ook weer worden verkocht :)

steffie__xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 14:36

8nnemiek schreef:
Volgens mij bestaan er geen grote fokkerijen, maar worden de meeste trekpaarden gefokt door boertjes die een paar merries hebben. Ik welke buurt ben je op zoek?
Je kan wel bij een paardenmelkerij kijken, de meeste werken ook met trekpaarden en daar worden elk jaar veel veulentjes gefokt waarvan er ook weer worden verkocht :)

Maakt niet uit waar ze zich bevinden. Ik wil eigelijk verschillende bezoeken zodat ik zeker niets overhaast beslis. Bedankt voor de reactie :)

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:55

steffie__xx schreef:
8nnemiek schreef:

Maakt niet uit waar ze zich bevinden. Ik wil eigelijk verschillende bezoeken zodat ik zeker niets overhaast beslis. Bedankt voor de reactie :)

Hier fokken ze voornamelijk vlaamse paarden maar ze hebben ook aantal belgisch trekpaarden staan: http://www.stal-coen.be/

LinDug

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:23

Als je op de stamboeksite KVTH gaat kijken onder links krijg je een hele lijst met stallen. Bij Trekpaardhengstenhouderij Bal, hebben ze op het moment prachtige paarden te koop.
Succes

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:26

Wij fokken Trekpaarden. We hebben er ook een aantal te koop staan.
Was voor iets zoek je?
Ps we fokken geen schimmels. Dat is de meest voorkomende kleur, dus als je een schimmels zoekt kan ik je niet verder helpen helaas.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:28

De eigenaar van mijn verzorgpaarden fokt ook trekpaarden, weet niet naar wat voor iets je op zoek bent?

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 14:58

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:28