Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dees schreef:Het veulen van een NRPS hengst is altijd welkom in het NRPS stamboek.
Je zou zelfs je KWPN merrie kunnen aanbieden bij het NRPS. Als zij voldoet aan de bloedeisen en het gewenste model, kan je haar laten overschrijven. Zeker als je binnen de NRPS wilt fokken, is dat een pré. En los daarvan, NRPS is ook gewoon een leuke club!
Dees schreef:Als het je toch niets boeit, kun je het veulen ook gewoon bij KWPN laten inschrijven.
Krijgt ie geen oranje papier, maar ach, wat maakt het uit
Bokt op z'n best...
faye1995 schreef:hartstikke duidelijk, daar zeg ik toch niks over? Ben maar niet zo op je teentjes getrapt.
Vind het alleen zo apart dat de meesten op bokt niet op de vraag kunnen reageren maar altijd andere zaken moeten opperen.
Als ik iets over merrie had willen weten had ik daarover een topic geopend of de vraag erbij gezet.
Dees schreef:faye1995 schreef:hartstikke duidelijk, daar zeg ik toch niks over? Ben maar niet zo op je teentjes getrapt.
Vind het alleen zo apart dat de meesten op bokt niet op de vraag kunnen reageren maar altijd andere zaken moeten opperen.
Als ik iets over merrie had willen weten had ik daarover een topic geopend of de vraag erbij gezet.
Je moet beter leren lezen, dan had je in mijn eerste reactie kunnen zien dat de opmerking tav de merrie slechts een tip betrof.
Maar je lontje is wat kort, daar knapt een mens op af.
Veel succes met je merrie en het veulen.
Het is fijn om te weten dat je zo serieus bent met je fokkerij.
Mn merrie is 15, die laat ik niet meer overschrijven, wat heeft het ook in hemelsnaam voor zin? faye1995 schreef:die laat ik niet meer overschrijven, wat heeft het ook in hemelsnaam voor zin?
Rianneke schreef:faye1995 schreef:die laat ik niet meer overschrijven, wat heeft het ook in hemelsnaam voor zin?
Ag voor de moederlijn van het veulen kan het wel leuk zijn als de moeder ook predikaten heeft behaald... Die predikaten behaal je niet bij het kwpn als ie in het hulpstamboek staat dus dan zou het nrps een leuke wending kunnen zijn.
faye1995 schreef:Merrie is 15 en heeft een blessure
Ik zeg toch niet voor niks dat ik het niet nodig vind.....
Wat voor papier je erbij krijgt is dan afhankelijk van de moeder...