Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Volgens mij zijn fjorden JUIST paardjes die vaak voor recreatie verkocht worden, en niet aan hele fanatieke bakruiters. Ik denk dat jouw paardje best nog een prima kans heeft hoor, en ze kan toch bv overdag in een paddock ipv alleen maar op gras?
Ik denk dat dat wel goedkomt, mits je er geen goud geld voor gaat vragen. Maar voorlopig duim ik gewoon even voor je dat je d'r gewoon kunt houden. Dat je relatie naar de knoppen is is al beroerd genoeg, zou fijn zijn als je je paardenvriendinnetje dan als uitlaatklep zou kunnen houden...
Succes!
breezy302 schreef:Sonja schreef:Volgens mij zijn fjorden JUIST paardjes die vaak voor recreatie verkocht worden, en niet aan hele fanatieke bakruiters. Ik denk dat jouw paardje best nog een prima kans heeft hoor, en ze kan toch bv overdag in een paddock ipv alleen maar op gras?
Ik denk dat dat wel goedkomt, mits je er geen goud geld voor gaat vragen. Maar voorlopig duim ik gewoon even voor je dat je d'r gewoon kunt houden. Dat je relatie naar de knoppen is is al beroerd genoeg, zou fijn zijn als je je paardenvriendinnetje dan als uitlaatklep zou kunnen houden...
Succes!
Ook een recreatie ruiter wil een gezond paard. Ik kan mij niet indenken dat iemand deze fjord zou willen kopen en dan elke 6 weken er nog 200 aan uitgeven voor 2 stapritjes. ik denk dat als de fjord geen speciale ijzers nodig zou hebben dat er dan vast wel iemand is die hem zou willen...
breezy302 schreef:Ook een recreatie ruiter wil een gezond paard. Ik kan mij niet indenken dat iemand deze fjord zou willen kopen en dan elke 6 weken er nog 200 aan uitgeven voor 2 stapritjes. ik denk dat als de fjord geen speciale ijzers nodig zou hebben dat er dan vast wel iemand is die hem zou willen...