Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Henrieke schreef:Hoe eerder je hem ruint, hoe hoger ze (meestal) uiteindelijk worden.
Wat krijgt je haf voor eten binnen? Staat hij veel buiten (op de wei)?
maschke schreef:maar om wedstrijden te rijden mogen ze ook kleiner zijn hoor, mijn Abe is hengst en 1.45m. rijd wedstrijden met hem tussen de paarden...
Maar zou het gewoon spijtig vinden want hij was bedoeld oals opvolging voor mijn nu 18-jarige hafje waarmee ik wedstrijden rijd. cam schreef:hengst zijn kost energie en die kunnen ze dus niet stoppen in het groeien
castreren is een goede optie als je toch niet met hem naar keuringen wil
. Is allemaal nogal snel gegaan. Ik belde gisteren naar mijn DA om te vragen wat ik het beste deed en hij raadde mij ook aan om hem te laten castreren. Maar omdat het al laat op het jaar is om te castreren heb ik dus heel snel moeten beslissen en heb uiteindelijk de knoop doogehakt. Het is allemaal heel goed gegaan alleen wou meneer al opstaan voordat hij terug tegoei wakker was, wat voor grappige taferelen zorgde.
Wiepeke schreef:maschke schreef:maar om wedstrijden te rijden mogen ze ook kleiner zijn hoor, mijn Abe is hengst en 1.45m. rijd wedstrijden met hem tussen de paarden...
Hey,
In België is het zo dat je maar tot je 16de met een pony mag rijden en dan moet je over naar de paarden. Je mag ook niet met een pony tussen de paarden rijden. Daarom zou hij dus minstens 148.5 moeten worden, want dan wordt hij bij de paarden gerekend en kan ik dus met hem op wedstrijd gaan.
Zou hij nu niet groot genoeg worden gaat hij zoiezo niet weg hoor. Want hem nu nog wegdoen kan ik toch niet meerMaar zou het gewoon spijtig vinden want hij was bedoeld oals opvolging voor mijn nu 18-jarige hafje waarmee ik wedstrijden rijd.