Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DoryXxX schreef:vizsla_love dat dacht ik dus ook. Misschien is Tornado een laatbloeier? Is daar kans op?
Edit: Ik weet niet of ze hengstig is, daar ziet het niet naar uit, maar zou ze zelf dan wel een veulen kunnen krijgen? Ze is pas 4 en zeker weten niks aan gedaan/geholpen of iets dergelijks.
AGarcia schreef:Dat van Tornado zou best kunnen maar het ligt denk ik ook aan de vader van Tornado of dat een laatbloeier was.. maar nu in de lente is de kans best wel groot..
Mijn verzorgpony is net 5 die is waarschijnlijk ook al drachtig. Dus jou pony kan drachtig zijn.
vizsla_love schreef:Ik zou niet weten of het een laatbloeier is. en het ligt er natuurlijk ook aan of het wel echt goed is gegaan. als je begrijpt wat ik bedoel. heb in je profiel gekeken en zou het wel een leuke combinatie vinden
. DoryXxX schreef:Vind ik ook, knapperds![]()
Maar ik denk dat we toch echt op de eigenaar moeten wachten (zijn vrouw is meer bezig met haar eigen paard, en nu moet ze ook nog zijn andere pony, zijn schapen, het konijn (die ook kids krijgt in de gaten houden) en de honden en katten doen) voor we stappen kunnen ondernemen. Maar hij zei iets over leasen van zijn pony's en dus een beetje meebetalen. Ik dacht eraan om dat voorstel aan mijn vader voor te leggen zodat het lieve meisje niet weg hoeft. Ik vind het zelf wel de gouden kans, en dan heb ik metteen een gezelschapspony voor het paard dat ik dan mag als ik een bijbaantje heb.

We hadden al haar moeder mama Misty
DoryXxX schreef:DoryXxX schreef:Vind ik ook, knapperds![]()
Maar ik denk dat we toch echt op de eigenaar moeten wachten (zijn vrouw is meer bezig met haar eigen paard, en nu moet ze ook nog zijn andere pony, zijn schapen, het konijn (die ook kids krijgt in de gaten houden) en de honden en katten doen) voor we stappen kunnen ondernemen. Maar hij zei iets over leasen van zijn pony's en dus een beetje meebetalen. Ik dacht eraan om dat voorstel aan mijn vader voor te leggen zodat het lieve meisje niet weg hoeft. Ik vind het zelf wel de gouden kans, en dan heb ik metteen een gezelschapspony voor het paard dat ik dan mag als ik een bijbaantje heb.
Even tussendoor, dit is waarom we het niet hadden verwacht (hij heeft haar vandaag weer gedekt, dus nog meer kans..):
[img]http://94.100.122.122/943700001-943750000/943745001-943745100/943745056_5_82o9.jpeg[/img
Dit deed ze eerst altijd tegen beide pony's, zo hebben ze ook een hek gesloopt om voor mevrouw Floor te vluchten.
Edit: Of moet ik nu mama Floor gaan zeggenWe hadden al haar moeder mama Misty
DoryXxX schreef:Hij wist al dat het hengstje op de bruine merrie sprong.
Dit is dus niet helemaal ongewenst. De merrie trapte de andere pony's altijd weg. Sind haar moeder verkocht is heeft ze behoefte aan ander gezelschap blijkbaar.
Edit: Hij laat de bruine merrie nu met rust, ookal is ze hengstig. Maar ons maakt het niet uit of er nou wel of geen veulen gaat komen. De pony word waarschijnlijk toch verkocht, en zo niet dan is er weer een wat groter veulen bij als ze al drachtig is.
.
. Bel alstjeblieft de eigenaar op en vertel het verhaal, dat is het beste wat je kan doen. Niet wachten totdat ze thuis zijn, want dan kan het al te laat zijn.
. Jullie zijn hier niet diegene die deze beslissingen kunnen nemen he, dat is de eigenaar
.