Diablo v.d. Aslohoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Astridvk

Diablo v.d. Aslohoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 04:06

Terra is 13 mei bevallen van een gezonde zoon.
Rond half 10 zag ik opeens dat er melk uit haar uier spoot.. En ging ik haar meteen even in haar stal zetten zodat we extra goed konden controleren. Ze wilde dan ook dolgraag haar stal in! Nog geen kwartier later begon ze te persen en werd het veulen geboren. Terra heeft een prachtige zoon op de wereld gezet! Zijn naam is Diablo v.d. Aslohoeve.
Even later bleef Terra maar opstaan en daarna ook weer neervallen. We hebben direct de dierenarts gebeld. Hij heeft haar helemaal onderzocht en ze was GELUKKIG helemaal in orde! Ze heeft een aantal injecties gekregen ter ondersteuning van het herstel van haar baarmoeder en wat pijnstillers.
Gelukkig gaat het nu weer goed met haar! In de ochtend komt hij nog even langs om het allemaal te checken.
We zijn dolgelukkig dat het allemaal zo goed gegaan is! Nu eerst wat leuke foto’s van z’n geboorte en later deze dag (of misschien morgen) komen er foto’s op dat hij voor het eerst buiten is..
Dit is zijn eigen pagina: http://aslohoeve.web-log.nl/mijn_weblog ... mment-form

Geniet van onze mooie Diablo:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hello mommy! Hello son!

Afbeelding

Afbeelding

WolinLotte

Re: Diablo v.d. Aslohoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 04:30

Erg leuk!! Zo'n klein frummeltje ;) .. Is de stal daarentegen niet wat klein?

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 05:12

Ja zeker heel erg leuk! Nee hoor! De stal is zeker niet te klein! Dat lijkt alleen maar zo op de foto :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 07:35

Gefeliciteerd!!! wat een schatje!