Nakomelingen Zethar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lies_80

Nakomelingen Zethar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 18:44

Hai allemaal!

Een paar jaar geleden heb ik al eens een topic geopend tijdens onze zoektocht naar een hengst voor mijn 100% gelderse bijrijdpaard Olinka (van Fortissimo). Dit is haar (recente foto):

Afbeelding

Uiteindelijk hebben we toen voor Zethar gekozen. De dracht verliep voorspoedig en 1 juni 2009 werd Enzo geboren. Zethar is inmiddels op wacht gezet. Echt jammer voor hem. Ik benieuwd wat er allemaal rondloopt aan nakomelingen en hoe die zich ontwikkelen.

Ik heb wat foto's van vorig jaar zomer toegevoegd:

Afbeelding

Afbeelding

Hij staat nu in de opfok in Blije de boel te domineren. Het is echt een mannetje maar houdt wel enorm van kroelen en is heel benaderbaar voor mensen. Zijn hals ontwikkelt zich goed en hij beweegt heel ruim. Verder is ie flink aan de maat en heeft de kleur en aftekeningen zoals Alexandro P die heeft. Hij is een stuk donkerder geworden en heeft zwarte benen gekregen. Zijn kolletje is helemaal weg. Ik zal binnenkort wat meer en recente foto's plaatsen als jullie dat leuk vinden en het lijkt me leuk wat foto's van andere Zethars te zien! :)