Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als iemand taxi wil spelen om ons terug te brengen naar huis....
Maar zo is het inderdaad prima!
MariekeS_ schreef:Wij zijn er ook bij!![]()
We moeten nog 2 puntjes in het L1 en die hoop ik voor die tijd binnen te hebben. Als dat lukt dan starten we de 20ste 2x L2...maar goed, dat is dus nog niet definitief![]()
En stiekem wil ik wel heel graag bestgaand starten maar ivm vaderdag heb ik alleen vervoer voor 1 dagdeel![]()
Als iemand taxi wil spelen om ons terug te brengen naar huis....

Ik heb van de week Maaike gemaild dat ik niet mee ga doen met bestgaand maar dit is toch wel een ideale oplossing... Trailer is er
Ik moet het dan even met de eigenaresse overleggen
Vorig jaar was inderdaad echt drama!
De stiften konden er dus niet in...en dan sta je daar op onregelmatig, kletsnat terrein met ijzers zonder stiften
joelle schreef:@Marieke, is goed hoor, ik hoor het wel.
Hopelijk hebben we beter weer als vorig jaar bij de gezamelijke wedstrijd met de KVTH in Zevenaar, maar gelukkig kan het nu binnen. Ik kan me van 2 jaar terug herinneren dat er een enorme hoosbui over het oosten ging, en dat er veel afgelast was. Hadden wij toen mazzel met de mooie locatie van Vragender.
heb toen mijn proef zelfs af moeten groeten omdat we bleven uitglijden (abe heeft geen ijzers)...
Wordt een lekker druk programma dus