Wat denken jullie?
Zou half juni ongeveer geboren moeten worden dan, ze is maiden en haar spenen zaten voorheen altijd hoog en droog dicht tegenelkaar an verstopt. Ik weet wie de eventuele vader is, het is echt totaal niet gepland en eigenlijk een unicum dat dit van 1 keer gepakt heeft...en gooit mijn plannetjes eerlijk gezegd aardig in de war maar het is uiteraard zeer welkom als het er wel in zit
. Ik twijfel enorm, mede omdat ze maiden is en ik niet meer aan haar buik mag komen. Ze kruipt zowat in me en achtervolgt me alleen maar om daarna neus aan neus te staan soezen. Af en toe kijkt ze alsof het schopt, zo van 'oef! die voelde ik'. Kortom haar gedrag is anders. Opvoelen en scannen ga ik in dit stadium niet meer aan beginnen, veel te klein te laat en te risicovol. Het zal spannend blijven tot ongeveer half juni en of ze nog wat dikker gaat worden. Mijn vraag is, wat denken jullie?

Links zie je een soort uitzakkende verdikking van de uier (niet de speen). Foto gemaakt met groot gevaar voor eigen leven omdat ik echt niet op de grond mag duiken van haar.

Nou tot vanaaf, hoop dan nog even puf te hebben om te antwoorden, posten, bijlezen etc.