Mijn new forester kan heel goed springen. In oefen parcouren gaat alles zo goed! Maar in het echte parcour springt ze soms gewoon echt 1 hindernis niet heel raar want dan is die helemaal niet eng. Doet jou new forester ook zo koppig in het echte parcours?
De forester die ik eerst had (nu niet meer) sprong zo uit de wei (ong 1.10 hoog) hoogdrachtig en wel, omdat ze door onze andere A pony achterna werd gezeten. Het veulen wat ze later kreeg sprong ook zo over het draad. Had er wat mee te stellen.
Heb er nooit een parcours mee gesprongen
sachadewit
Geplaatst: 14-05-10 14:17
mijn vorige pony was een n-f hij sprong vooral de sprongen naar de uit gan toe goed maar ik ben er nooit me uit gebeld.
Verschilt denk ik gewoon per pony, iemand die ik ken heeft jarenlang een new forest pony gehad, superleuk ding, thuis sprong hij alles, en het verste wat ze ooit is gekomen met een springparcours is 4 hindernissen...
En een andere new forest pony die ik kende was superbraaf, daar kon iemand die 2 maanden reed zelfs een wedstrijd (groen) mee springen
wij hebben een new forest pony van 15 jaar oud die vroeger heel goed kon springen,maar hij kon ook heel goed weigeren.sprong met mijn zoontje van 10 jaar zomaar 95 cm hoog maar als er een parcour opstond en je lette niet op dan crosste hij langs allle hindernisjes van 40 cm. en als je pech had lag je ernaast.We hebben hem nog steeds en nu rijd mijn andere zoontje van 9 jaar erop.Hij is nog wel steeds een superbrave kinderpony zolang er maar geen hindernissen in de bak staan want dan wordt het een turbo pony....