Keuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa

Keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 10:50

Wij hebben een bonte shetlander merrie van ik meen 7 jaar. Ik weet niet of zij ooit gekeurdi. Zouden we dan alsnog met haar naar de keuring kunnen gaan? Ik ben er helemaal niet in thuis, vandaar dat ik het hier even vraag :)

Arvanti_haf

Re: Keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:04

als ze een paspoort heeft en bij nsps in het stamboek opgenomen is dan zou dat moeten kunnen ja.
Is het een nsps of nmprs?

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 11:52

Ze is een NSPS. Ze heeft wel papieren en een paspoort, maar weet niet of ze nog in het veulenboek staat of niet..

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 12:08

Op het papier achter in staat of het veulenboek of stamboek papieren zijn.
Veulenboek papieren zijn geel, stamboek papier blauw (en het staat ook geschreven rechts boven in).

Is het veulenboek zal je eerst naar de stamboek opanme moeten. Deze zijn in het voorjaar (dus net geweest). Je zou wel nog naar de nakeuring kunnen (na de premiekeuringen) om haar dan stamboek op te nemen en meteen te laten keuren. Of wachten op volgend voorjaar.

Is ze al wel opgenomen in het stamboek kan je deze zomer met haar naar de keuring. Op de site van het stamboek is te vinden waar en waneer.

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 13:09

Tevens voorwaarde voor de keuring is dat je lid bent van het stamboek en de pony op jouw naam staat geschreven.

Ter nieuwsgierigheid, wat voor afstamming heeft de pony?