Laatste dagen van dracht Sunny haflinger merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roossssa

Laatste dagen van dracht Sunny haflinger merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 23:30

Zo, na heel veel vragen/telefoontjes en smsjes heb ik besloten een heel blog speciaal voor madame te maken
Vanaf 10mei gerekend is Sunny nu 332 dagen drachtig volgens de theorie op internet komt een merrieveulen na 332,5 dagen en een hengstveulen na 335 dagen, vette bullshit want Sunny wacht gewoon net zo lang tot ze er zelf zin in heeft Mensen die dr kennen weten hoe ze is!
Kort verhaaltje hoe het nu met haar gaat:
Sunny is ENORM gigantisch MEEEGAAA dik , heeft al een redelijk volle harde uier waar ik niet meer aan mag komen want dan wil ze meppen Dr netjes gezegd kling is opgezwollen en staat open, banden zijn weg en ze heeft billen als puddingkjes Beetje trilbil idee Ze is enorm chaggerijnig, kwaad op alles en iedereen, vooral Shadow heeft het vaak gevreten. Nee zo ken ik haar niet echt maargoed in haar toestand vergeef ik haar Ze plast behoorlijk veel vooral vanavond, mest ook best veel (elke dag sjouw ik me kapot ) kreunt als een mevrouw van de sexlijn en vreet als een idioot, mevrouw krijgt maarliefst 2,5 kg merriebrok en 0.5 kg musli Enneeeeee daar is ze niet vet van hahaha verder maakt mevrouw het heel goed, wordt absoluuut niet verwend
Tsja en dan vragen mensen zich af hoe het met mij is, nou ik raad je 1 ding aan, neem geen veulen SJEEEEEZUS wat een stress, slapeloosheid maar stiekem OHzo leuk Elke ochtend/middag/avond en voor bedtijd met goede moed naar stal en tot nu toe telkens voor niks Ongeveer iedereen die ik ken wordt al krankjorum van mij Tsja moet mn verhaal toch aan iemand kwijt!
Ondanks al het gezeur ben ik wel super trots op mn knappe meid! En oh wat gaat daar een GE-WEL-DIG Nibkind uitkomen, een kanon gewoon Namen zijn bij mij en sommige andere ook bekend en komt vast en zeker bij mn andere paardjes te staan! Mensen die mij kennen weten in welke richting ze het KUNNEN zoeken
Zo ik hou het nu even voor gezien, even naar mn meissie, Shadow en Storm kijken en dan heerlijk naar mn bedje, wat kan je daar toch naar verlangen
Mochten er veranderingen zijn meld ik het hier wel even!

Roossssa

Re: Laatste dagen van dracht Sunny haflinger merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 23:39

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:44

hoi leuk zeg heb je ook een cam dat willen we zien natuurlijk he . maar denk dat je beter kan waken vannacht

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 23:46

Nee heb jammer genoeg geen cam, wou er wel 1 maar er is geen internetverbinding:( Maar..waken? Waarom denk je dat heb namelijk zelf ook een vreemd gevoel! Ben benieuwd

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 14:58

8-mei-2010 333 dagen drachtig.
Vanochtend kwam ik op stal en stond iedereen rustig voor zich uit te kijken. Heb even bij Sunny naar de uier gekeken maar alles zag er normaal uit. Toen even de paarden gevoerd en zelf koffie gedronken en bij de bak wezen kijken naar mensen die aan het rijden waren. Toen ik na een tijdje terug kwam had mevrouw harsjes onder haar tepels hangen Ik natuurlijk in de zevende hemel Het is dus op gang! Nu even thuis wat eten en straks ze weer binnen halen en dan begint weer dat lange wachten. Fotocamera zit al klaar in de auto Mocht ik straks/vanavond weer wat zien meld ik het hier weer even! Groetjesss

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 15:51

Ik zit al zowat twee weken te wachten mijn merrie was 27 april al uitgerekend dus succes met je eigen merrie hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 16:44

yfkelover schreef:
Ik zit al zowat twee weken te wachten mijn merrie was 27 april al uitgerekend dus succes met je eigen merrie hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten

Poeeh ja dan duurt wachten extreeem lang! Heeft ze al kegels aan de uier en slappe banden enzo? Mijn merrie namelijk wel:) Ik hoop zo dat ik niet zolang hoef te wachten, maar jij heel veel succes. Het wachten is het vast en zeker waard!

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:25

Oooh wat is Sunny weer eigenwijs bezig om jou maar te laten wachten! Hier gaat echt een gaverd uitkomen Robin! :D Vanmiddag heeft Sunnib alweer een broertje erbij!

Ben benieuwd!

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 19:45

Lies:D jaa ik had Marianne al aan de telefoon die vertelde het al:D Eindelijk weer een hengstekind!
Zo heb mn pattatekes op ennu weer waken, redbull drinken en BIDDEN dat baby Sunnibje zo komt! Morgen beschuit met muizen hoop ik!

Ik bel/sms wel als de baby er is:D