Hallo, Mijn merrie is in april gedekt(30 april voor het laatst), nu zitten wij echter met een probleem! De dierenkliniek (deltakliniek)die normaal komt heeft stroom nodig om te scannen, dit is bij ons op het land echter niet aanwezig en hier kunnen we ook niet aankomen, ook is naar de kliniek gaan op dit moment niet mogelijk i.v.m. geen trailer hebben op dit moment en ouders die hier geen tijd voor hebben in verband met oma in zh, dit is dus ook geen optie. Aangezien scannen zonder stroom wel mogelijk is, zou ik graag willen weten of iemand een dierenkliniek in zuid-holland weet (regio delft) die op dracht scant zonder dat er stroom voor nodig is. Ik hoop op reacties!
Nergens iets met stroom in de buurt, en iemand met een lange verlengkabel misschien? Anders inderdaad op de auto aansteker als dat mogelijk is. Kan je niemand anders met vervoer regelen?
Nee, bij de stal naast ons willen ze het niet , ook niet tegen betaling. Ik ga even een paar van bovengenoemde dingen opzoeken op internet. Mn paard staat in delfgauw dus een eindje lopen naar delta.