Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ikzelf ben helemaaaaal weg van appaloosa's ik vind ze allemaal wel mooi denk ik
mijn email is o0geesje0o@hotmail.com je mag me ook wel toevoegen op msn als je dat hebt!!
]

en hij is nu 1:57 maar hij is nog niet helemaal 3 dus hij groeit nog een beetje.en we hebben laatst 2 paardjes erbij gekocht en die zijn gedekt door palousa converance (kampioen dit jaar) en verder hebben we nog 2 veulen hengstjes beide is de vader Zip en de ene is de moeder 1:63 en die stata te koop hij is helemaal bruin met 3 witte vlekken op zn kont (die vlekken worden steeds groter) en het andere hengstenveulen daarvan is de moeder 1:45 dus die word niet zo groot en die stata niet te koop. voor foto's kun je ook op onze site kijken www.geocities.com/pippi_langkous_farm die site heeft die nam omdat ikzelf een X als pippi op TV drenthe ben geweest
Verder kwart arabier en half KWPN.

maar nu weet ik wel

maar ik rij onderlinge wedstrijden met mijn appa's en ook heeeel veel buitenritten en we gaan binnen kort een paar appy's tuig mak maken en springen en dressuur ik doe het allebij