Ik heb een haflingertje van Stoeri. Hij is 1,40 en rond. Zijn karakter is echt super. Zeker in de omgang is hij heel lief en ook is hij super sociaal je kan hem met iedereen op de wei zetten. Met rijden is hij ook heel lief, hij wil het heel graag goed doen.
ik heb haf van atlantis.. super lief in omgang.. maar wel drukte schopper als iets nieuw is gaat ie druk doen en hinniken enzo hahaha schrikt ook makkelijk moet heel consequent tegen m zijn.. heeft wel mega ondeugende uitstraling en kan leuk lopen.. zit redeljik wat pit in.. niet voor iedereen weg gelegd is ook geen allemans vriend.. maar kent ie je gaat ie blind voor je zou m voor geen goud meer willen missen
jouw atlantis doet me wel wat denken aan de mijne, schrikt idd makkelijk en gelijk heftig. Loopt leuk en zit heerlijk, is absoluut niet lui. heb je een foto van je haf? onze is een ruin.
annebelle. wij hebben een merrietje van stoeri 1.45 ongeveer,een echte deugniet.
luijs
Geplaatst: 12-05-10 11:09
haha dus toch karakter moet wel zeggen dat ie nog maar 4 is en net zadelmak dus leeftijd speelt ook rol zal hier binnenkort eens foto's posten moet ze nog van me foto toestel afnemen en hier op zetten