Wie o wie heeft een DARCO??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_less

Wie o wie heeft een DARCO??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 19:15

Wie o wie heeft een nakomeling van DARCO??

Ik heb namelijk een nakomeling van darco, echt een top knol.
super lief karakter
100 % verkeers/ bomproof geen schijterd.
kan een nette spong maken
dressuur L niveau

ze is alleen snel heel heet tijdens het rijden, zien jullie hier iets van terug??
Of juist andere eigenschappen?

Liefs les

pindy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:50

Ik berijd een Darco nakomeling van 5 jaar. Ze haalde helaas niet consequent de 1.30 mtr (te onvoorzichtig) met springen, wordt daarom niet in de sport ingezet en nu mag ik op haar lessen. Ze is superbraaf, maar wel schrikachtig, je kan dus niet met haar naar buiten (tenminste ik nog niet, net gestart met lessen). Ze is goed aan de hulpen, voelt goed je gewicht aan (je hoeft maar te kijken naar bijvoorbeeld de K als je bij de M bent en ze went al af), rechts is duidelijk haar voorkeurskant (links voelt ze een beetje stijf aan en moet ik haar altijd meer in de hoeken drijven) en kan heet worden tijdens het rijden. Voor de rest een echte Darco: supermak, eerlijk, beetje grof gebouwd, niet heel groot ca 1.65 mtr en bruin.

X__Trees

Re: Wie o wie heeft een DARCO??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:22

Darco geeft vaak tanken, soms zit er wat een chiquer type tussen. Maar de meesten kunnen wel goed springen en hebben vermogen. Het zijn inderdaad uets hetere paarden.