mijn shetlander ik weet het niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kaayleigh

mijn shetlander ik weet het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 13:15

hooi ik heb een verzorg shetje van 6/7 jaar alleen ik ben er te groot voor alleen ik vind longeren niet leuk en mijn pony ook niet wat kan ik allemaal doen?

fantastique

Re: mijn shetlander ik weet het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:16

Grondwerk, aangespannen, e.d.

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:17

Vrijheidsdressuur, joggen/wandelen, langs de fiets..

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:18

Lange lijnen, wandelen, grondwerk, voor de kar, spelen, vrijdheidsdressuur, fietsen :)

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:18

Hier zijn ook topic's over geweest, misschien moet je even de zoekfucntie gebruiken! :)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:27

kaayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 15:43

nou diel-zor ik vind daar niks dus ik wil van andere mensen horen en als je het daar niet eens mee ben dan ga je maar lekker ergens anders je commentaar geven

DarkAngelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:45

kaayleigh schreef:
nou diel-zor ik vind daar niks dus ik wil van andere mensen horen en als je het daar niet eens mee ben dan ga je maar lekker ergens anders je commentaar geven

Wat zijn we vriendelijk? Diel-zor probeert je ook maar alleen een tip te geven hoor... ;)

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:46

Ze proberen je alleen maar tips te geven hoor, en als jij hier niet vind wat je wilt vinden zoek je zelf maar lekker ergens anders. :)

Lida3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:47

kaayleigh schreef:

Als dit jouw manier van reageren is dan zul je weinig reacties ontvangen, ik denk dat ze je ergens op attent wil maken, en dan kun je wel iets fatsoenlijker reageren.

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:55

Lida3 schreef:
kaayleigh schreef:

Als dit jouw manier van reageren is dan zul je weinig reacties ontvangen, ik denk dat ze je ergens op attent wil maken, en dan kun je wel iets fatsoenlijker reageren.

Inderdaad, ze probeerd alleen maar het topic aan je te laten zien, zodat je daar ook wat ideetjes uit kunt halen.
Ze probeert je te helpen inplaats van commentaar te geven.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:01

pardon,???!!!!Dit wel een hele onbeschofte reactie. Je krijgt alleen maar een tip hoor.

Maar misschien vind je vrijheidsdressuur of klikkertraining leuk. Of kan de shet voor de kar beleerd worden.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:04

Daar komt nog bij dat dit topic gesloten zal worden als er al een loopt

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:05

Goh..Kaayleigh..welkom op Bokt..De mensen hier proberen je gewoon wat wegwijs te maken en te helpen. Op deze manier maak je je niet echt geliefd.. }>

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:07

Tjemig beetje lange tenen?

Lees de regels van bokt eens. Daar staat in dat een topic gesloten wordt als er al meerdere topics over lopen. Het is dus een beetje zinloos om een topic te openen terwijl er nog een ander topic over het zelfde onderwerp loopt.

Maar goed wat ik met mijn shetten doe is: voor de wagen, longeren (met dubbele longe), wandelen, een klein meisje op laten rijden, lange lijnen.

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:44

nou je hebt vast genoeg tips gekregen om wat met je verzorgshetje te gaan doen.
al zou ik wel eerst netjes aan de eigenaar vragen wat je wel en niet mag doen.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:53

'Goh, dankje, bedankt voor de tip en de link naar het andere topic' :roll:
Aangezien er al zóveel topics hierover zijn kun je daar vast wel iets in vinden. En als je daar niet iets kunt vinden wat je aanspreekt, dan kan je het ook op een normale manier zeggen. Ik zeg toch nergens dat ik het niet met je eens bent dat je dit topic opent? Op bokt gelden nou alleen eenmaal regels en als er heel veel (recente) topics over hetzelfde onderwerp zijn en je maakt er alsnog één aan wordt die waarschijnlijk gesloten :Y)

Maargoed ik doe veel aan dressuur a/d lange teugel, hij wordt gereden door een klein meisje, verder longeren, wandelen, fietsen, joggen, springen a/d hand, agility en ander grondwerk.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:41