Bolster Ellemelle, welsh a

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gresiena

Bolster Ellemelle, welsh a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 12:04

Wie heeft de keurmerrie Bolster Ellemelle gekend. Wij hebben haar sinds kort in ons bezit en was benieuwd of iemand haar heeft gekend en of er veulens van bekend zijn

Nicole288

Re: Bolster Ellemelle, welsh a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 12:36

FB -> WPC

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:52

Ellemelle is bij onze "buurman" geboren, ze is denk ik uit Varpullan Ester en de vader is Foxhunter Pantheon of Serock Crusader (ik denk eigenlijk de eerste). De familie is wel heel bekend. Ester is nationaal reservekampioene geweest in 1984 en haar moeder Coed Coch Eirian is nationaal reservekampioene geweest in 1980.

Gresiena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 20:09

De moeder is inderdaad Varpullan Ester, de vader is Serock Crusador. Is jouw misschien iets bekend over veulens die de merrie heeft gehad. Ik kan niets terug vinden maar heb wel gehoord dat ze veulens heeft gehad.

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:43

Ik kan je in ieder geval helpen aan een foto van Meladelle's Vivaldi (sorry voor de slechte kwaliteit, foto van een foto...)
Die heeft eens in een jaarboek gestaan, vader is Bolster Goldleaf en moeder is Bolster Ellemelle.
Ik zal opletten of ik nog meer info tegenkom!

Afbeelding