Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

was leuk geweest voor de 2 jarige. 

zitake schreef:mooi hoor! Gefeliciteerd merrieveulen! mooie merrie.
merrieveulen, merrie
beetje verwarring! 
merrieveulen schreef:zitake schreef:mooi hoor! Gefeliciteerd merrieveulen! mooie merrie.
hihi hij is wel een kerel hoor, hetzij dan balloos helaas...
volgende keer willen we ook aangespannen meedoen eigenlijk, was gisteren maar één aanspanning bij jammer genoeg. ik vond dat er nog wel aardig wat met het ohz rijden werd gedaan, ook superleuk.
ik neem aan dat de uitslagenlijst eerdaags wel op de site verschijnt toch?

Citaat:Op zondag 30 mei zijn er twee bestellingen via de webwinkel geplaatst waarvan wij geen orderbevestiging hebben ontvangen. Reden hiervoor is dat e-mailadressen verkeerd zijn ingevuld, waarop het systeem niks verstuurd. Deze bestellingen moeten tussen omstreeks 17.00u en 19.00u geplaatst zijn. Heeft u een bestelling geplaatst en tot noch toe geen factuur hebben ontvangen, laat dit dan z.s.m. weten. Bij voorbaat dank!

Muzefee schreef:Volgende keer meedoen, aangespannen joh! Vond het juist zo jammer dat de rubriekjes zo klein waren, in tegenstelling tot eerdere jaren, hoewel ook dan niet alle rubrieken dik gevult zijn.
De uitslagen zullen eerdaags wel op de site verschijnen.
Overigens vond ik de locatie super! Ook een leuk team van de manege, érg enthousiast en het was een mooie baan. Voor de foto's zeker ook.